شهادت دختر ۱۹ ساله در نابلس/تصویر

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۰:۴۷:۲۶
کد خبر: ۳۵۰۳۱۵
شهادت دختر ۱۹ ساله در نابلس/تصویر
یک دختر ۱۹ ساله فلسطینی در ایست بازرسی حواره هدف تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، یک دختر جوان فلسطینی که اواخر ماه گذشته به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در ایست بازرسی حواره در نابلس زخمی شده بود، شامگاه امروز چهارشنبه در نتیجه شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

«سماح عبدالمومن احمد عبدالله» دختر ۱۹ ساله فلسطینی اواخر ماه گذشته در ایست بازرسی حواره هدف تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود. او شامگاه امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

این در حالی است که دو جوان فلسطینی بامداد امروز چهارشنبه با خودروی خود گروهی از نظامیان صهیونیست را در اردوگاه قلندیا واقع در شمال قدس زیر گرفته و ۳ نفر از آنان را زخمی کردند. پس از این عملیات، نظامیان صهیونیست به سمت دو جوان فلسطینی تیراندازی کرده و هر دو نفر را به شهادت رساندند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد نظامیان صهیونیست از آغاز انتفاضه قدس در اواسط اکتبر گذشته ۱۲۵ فلسطینی را به شهادت رساندند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین، از آغاز انتفاضه قدس نظامیان اسرائیلی ۱۰۵ فلسطینی را درکرانه باختری، ۱۹ نفر را در نوار غزه و یک جوان را هم در منطقه نقب فلسطین اشغالی به شهادت رساندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز