مقیمی خبر داد؛

۷۹ نفر ثبت‌نام کردند/ تمهیدات لازم برای فعالیت خبرنگاران

۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۱:۱۳
کد خبر: ۳۵۰۶۷۸
۷۹ نفر ثبت‌نام کردند/ تمهیدات لازم برای فعالیت خبرنگاران
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: تعداد شرکت کنندگان امروز کمتر از دیروز بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمد حسین مقیمی رییس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره آمار ثبت نام کنندگان  گفت: تا ساعت 14 امروز79 نفر در سطح کشور برای شرکت در انتخابات خبرگان ثبت نام کرده اند که 52 نفر از آنها روند تکمیلی ثبت نام را طی کرده و 27 نفر در حال طی کردن این پروسه قانونی هستند و تعداد شرکت کنندگان امروز کمتر از دیروز بوده است.

مقیمی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تمهیدات وزارت کشور برای ساماندهی فعالیت رسانه ای گفت: سعی کرده ایم امکانات لازم را فراهم کنیم تا رسانه ها و خبرنگاران به راحتی به فعالیت بپردازند و شما رسانه ها هم باید همکاری کنید تا از شلوغی و بی نظمی جلوگیری شود.

وی درباره مشکلات نرم‌افزاری که قرار بود نتایج بررسی ها را به صورت آنلاین در اختیار وزارت کشور قرار دهد گفت: مشکلات فنی همیشه وجود داشته اما کارشناسان سریع برای رفع آن اقدام کردند و امیدواریم از فردا چنین مشکلاتی پیش نیاید اما برای مقابله با آنها هم تمهیداتی اندیشیده شده است.

رییس ستاد انتخابات کشور درباره اختلافاتی که با شورای نگهبان درباره انتخابات الکترونیکی وجود دارد گفت: با شورا در حال رایزنی هستیم تا اختلافات رفع شود و قرار شده شورای نگهبان پاسخ مناسب را در زمانی تعیین شده به ما ارائه کند تا حوزه های انتخاباتی را مشخص کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز