استاندار لرستان:

قانون مبنای کار انتخابات است/۲۳ هزار مجری در امر برگزاری انتخابات لرستان

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۵:۵۵:۲۳
کد خبر: ۳۵۱۶۸۳
قانون  مبنای کار انتخابات است/۲۳ هزار مجری در امر برگزاری انتخابات  لرستان
استاندار لرستان گفت: مجریان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح استان حدود ۲۳ هزار نفر هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه ما در استان مطابق با روزشمار انتخابات پیش می‌رویم و محل ثبت‌نام نیز روند عادی خود را طی می‌کند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی بابیان اینکه مجریان انتخابات در سطح استان لرستان حدود 23 هزار نفر هستند، افزود: حدود 12 هزار نفر ناظر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

استاندار لرستان قانون را مبنای کار انتخابات دانست و عنوان کرد: با مبنا قرار دادن قانون در اجرا، نظارت و تمام موارد شاهد یک انتخابات  صحیح و سالم  هستیم و به مردم استان اطمینان می‌دهیم که با مبنا قرار دادن قانون به‌ طور حتم انتخابات بسیار خوبی را برگزار کنیم.

وی بیان کرد: امسال نیز شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات هستیم چرا که هر موقع  مردم حضور حداکثری داشتند شاهد مجالس قدرتمندی بوده و این حضور یک فرصت  و ابزاری برای اقتدار کشور است.

بازوند در رابطه با تبلیغات زودهنگام در فضای واقعی و مجازی، تصریح کرد: هنوز زمان انتخابات شروع نشده بنابر این در رابطه بازرسانی داریم که کانون‌های چالش‌زا را شناسایی کنند که در صورت چالش تذکراتی داده و مطابق قانون  به‌طور حتم با آن‌ها برخورد می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز