دفتر دایمی گمرک در شهرستان جیرفت آغاز به کار کرد

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۹:۴۲
کد خبر: ۳۵۱۷۳۸
دفتر دایمی گمرک در شهرستان جیرفت آغاز به کار کرد
دفتر دایمی گمرک در جیرفت با حضور مدیرکل گمرکات استان، معاون فرماندار جیرفت، مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق کرمان در جنوب و جمعی از فعالان بخش خصوصی، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ پس از مکاتبات و پیگیری‌های اتاق کرمان برای راه‌اندازی دفتر دایمی گمرک در جیرفت و موافقت گمرک جمهوری اسلامی ایران، نشستی در اتاق کرمان با حضور مدیرکل گمرکات استان، فرماندار جیرفت، اعضای هیات نمایندگان و دبیرکل اتاق برگزار و مقرر شد که گمرکات استان کارمندان و امکانات راه‌اندازی را فراهم و فرمانداری جیرفت نیز نسبت به اختصاص مکان دفتر دایمی اقدام کند، هم اکنون این مهم به سرانجام رسید و دفتر دایمی ارزیابی کالاهای صادراتی شهرستان جیرفت در محل دفتر نمایندگی اتاق کرمان در جنوب آغاز به کار کرد و مقرر شد که فرمانداری ظرف ماه‌های آینده نسبت به اختصاص محلی دایمی برای اسقرار این دفتر اقدام کند.

گفتنی است با توجه به فرا رسیدن زمان برداشت و صادرات برخی محصولات جنوب استان، دایر شدن هر چه سریعتر این دفتر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. شهرستان جیرفت با تولید سالانه یک و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.

نظر شما