مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اعلام کرد:

ثبت نام ۱۹نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان روز دوم

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۷:۲۱
کد خبر: ۳۵۱۷۴۷
ثبت نام ۱۹نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان روز دوم
علیرضایی: در دومین روز ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 7نفر از داوطلبان در حوزه های انتخابیه استان قزوین حاضر و داوطلب نمایندگی شدند تا مجموع داوطلبان تا پایان روز دوم به 19نفر برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با اعلام این خبر افزود: از تعداد 7نفر ثبت نام کننده در روز دوم؛ 5نفر در حوزه انتخابیه شهرستان قزوین، البرز و آبیک و 2نفر نیز از حوزه انتخابیه شهرستان بوئین زهرا ثبت نام کرده اند و در حوزه انتخابیه شهرستان تاکستان داوطلبی ثبت نام نکرده است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بیان کرد: تمامی این 7نفر با حضور در محل فرمانداری های قزوین و بوئین زهرا نسبت به ثبت نام  اقدام کرده اند و داوطلبی از استان قزوین در وزارت کشور ثبت نام به عمل نیاورده است.

علیرضایی افزود: تمامی 7نفری که در دومین روز ثبت نام کرده اند مرد هستند.

وی اظهار کرد: 4نفر از افراد ثبت نام کننده دارای مدرک دکتری و 3نفر مابقی دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اظهار داشت: طی دو روز گذشته 19نفر داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه های انتخابیه استان قزوین شدند که از این تعداد 13نفر در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک و 6نفر از حوزه انتخابیه بوئین زهرا ثبت نام کرده اند.

وی گفت: در دو روز اول ثبت نام هیچ داوطلبی از حوزه تاکستان داوطلب نمایندگی مجلس در این حوزه انتخابیه نشده است.

گفتنی است ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از  دیروز شنبه در حوزه های انتخابیه استان قزوین آغاز شده و تا جمعه چهارم دی ماه ادامه دارد.

داوطلبان برای ثبت نام در مهلت تعیین شده می توانند در ساعات اداری با در دست داشتن مدارک لازم به ستاد انتخابات شهرستان های قزوین، بوئین زهرا و تاکستان مراجعه کنند.

استان قزوین هم اکنون دارای 4نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

یاد آور می‍شود همچنین در چهارمین روز از ثبت نام داوطلبین مجلس خبرگان رهبری یک نفر با حضور در فرمانداری قزوین ثبت نام به عمل آورد تا مجموع ثبت نام کنندگان به چهار نفر برسد.

گفتنی است تاکنون چهار نفر از داوطلبان به منظور حضور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و 19نفر برای مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان قزوین ثبت نام کرده‌اند که از بین داوطلبین نمایندگی مجلس دو نفر زن هستند.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

نظر شما