در جلسه علنی امروز اتفاق افتاد؛

آبستراکسیون نماینده‌های موافق ایجاد مناطق آزاد جدید

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۱:۴۵
کد خبر: ۳۵۱۸۲۵
آبستراکسیون نماینده‌های موافق ایجاد مناطق آزاد جدید
تعدادی از نمایندگان معترض به روند رأی‌گیری لایحه ایجاد مناطق جدید آزاد تجاری در جلسه روز گذشته مجلس، با ترک صحن علنی اعتراضشان را اعلام کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، بعد از تذکر احمد شوهانی نماینده ایلام در ابتدای جلسه علنی امروز (دوشنبه) در خصوص نحوه رأی‌گیری در مورد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی که طی آن کلیات این لایحه به تصویب نرسید و به دنبال آن تهدید به آبستراکسیون 100 نماینده تعدادی از نمایندگان موافق با نظر او با حضور در جایگاه هیأت رئیسه مجلس اعتراض خود را به ابوترابی فرد رئیس جلسه اعلام کردند.

این نمایندگان که تعدادشان به حدود 30 نفر می‌رسید به دلیل قانع نشدن از توضیحات رئیس جلسه تهدیدشان به آبستراکسیون را عملیاتی کردند به طوری که تعدادی از آنها همچون حقیقت‌پور، شوهانی، پیرموذن، عالی، افضلی فرد و سیدباقر حسینی صحن مجلس را ترک کردند. با اقدام این نمایندگان تعداد حاضرین در مجلس به 199 نفر رسید موضوعی که باعث واکنش ابوترابی فرد شد و او از این نمایندگان خواست که به مجلس برگردند و تأکید کرد که این موضوع در هیأت رئیسه رسیدگی می‌شود.

علیرغم تأکیدات ابوترابی فرد و به دلیل امتناع این نمایندگان معترض برای بازگشت به صحن مجلس رئیس جلسه از سایر نمایندگان خواست که هرچه سریع‌تر آرای خود را در مورد بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس اعاده شده از شورای نگهبان اعلام کنند چون عدد مجلس لغزنده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز