عتیقی:

مسکن مهر ماهشهر تا پایان سال ۹۵ به اتمام می رسد

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۷:۰۸
کد خبر: ۳۵۱۹۶۸
مسکن مهر ماهشهر تا پایان سال ۹۵ به اتمام می رسد
رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: اجرای طرح مسکن مهر ماهشهر تا پایان سال 95 به اتمام می ‌رسد.

رحیم عتیقی در گفتگو با خبرگزاری برنا در ماهشهر، اظهار کرد: میزان تعهد شهرستان ساخت 10 هزار و 20 واحد بوده است که تاکنون چهار هزار و 470 واحد از این تعداد تکمیل و مردم در آن ساکن شده‌ اند؛ همچنین در حال حاضر حدود 2 هزار و 400 واحد در مرحله نازک ‌کاری و یک هزار و 920 واحد در مرحله سفت‌ کاری قرار دارند.

وی گفت: با تلاش مدیران تعاونی ‌های مسکن و کلیه مسئولان مربوطه اجرای طرح مسکن مهر و تجهیزات روبنایی این طرح تا پایان سال 95 به‌طور کامل در این شهرستان به اتمام می ‌رسد.

وی در خصوص واحدهای باقی‌مانده افزود: حدود یک هزار و 400 واحد در مرحله اسکلت و بهسازی قرار دارند که احداث آنها تا پایان سال 95 به پایان خواهد رسید.

عتیقی در خصوص تجهیزات روبنایی این واحدها تصریح کرد: تاکنون چهار مدرسه در حال ساخت است که پیشرفت ‌های فیزیکی 25 تا بالای 80 درصد دارند و طبق قرارداد با پیمانکار دو واحد از آنها برای سال تحصیلی آینده آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین 3 واحد مسجد تکمیل شده است که دوواحد دیگر نیز در حال آماده‌سازی است؛ احداث یک واحد درمانگاه هم در برنامه بوده است که هم‌اکنون بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر خاطرنشان کرد: در بحث تجهیزات زیربنایی در تمام زمینه ‌های آب، برق، فاضلاب و گاز بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی داریم و معابر این پروژه شامل زیرسازی جاده، جدول و آسفالت ‌کاری بالای 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیشتر این معابر به‌ خصوص در مناطقی که مردم ساکن شده ‌اند، از روشنایی قابل قبولی برخوردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز