شهیدی تاکید کرد:

خودداری مسئولان بنیاد از جانبداری نامزدها یا جناح های سیاسی در انتخابات

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۱:۱۱
کد خبر: ۳۵۲۷۷۷
خودداری مسئولان بنیاد از جانبداری نامزدها یا جناح های سیاسی در انتخابات
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسئولان بنیاد از جانبداری نامزدها یا جناح های سیاسی در انتخابات خودداری کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام  شهیدی در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت مشارکت همه جانبه اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: دولت به دنبال برگزاری انتخابات سالم در فضایی آرام است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت غیرسیاسی بودن فضای بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: مسئولان بنیاد در همه سطوح شهرستان ها، استانی و ستاد مرکزی از جانبداری نامزدها یا جناح های سیاسی خودداری کنند و اجازه ندهند ارزش های ایثارگری فدای جانبداری اشخاص یا جناح های سیاسی شود.

معاون رییس جمهور افزود: بدیهی است عدم رعایت قوانین و مقررات در انتخابات و جانبداری مسئولان بنیاد به نفع شخص یا جناح سیاسی، موجب برخورد قانونی با متخلفین خواهد شد.

حجت الاسلام شهیدی همچنین با اشاره به ضرورت مشارکت جدی ایثارگران در عرصه انتخابات در راستای مشارکت حداکثری، افزود: تشکل های شاهد و ایثارگر که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ابعاد مختلف شکل گرفته اند مجاز نیستند به نمایندگی از جامعه ایثارگران در رقابت های انتخاباتی از نامزدها یا جناح سیاسی خاصی حمایت کنند و اگر گزارشی در این زمینه حاصل شود حتماً مطابق مقررات از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز