دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام :

مسلمانان باید با اتحاد و مقاومت توطئه دشمنان را خنثی کنند

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۳:۵۱:۵۵
کد خبر: ۳۵۳۱۹۱
مسلمانان باید  با اتحاد و مقاومت توطئه دشمنان را خنثی کنند
رضایی گفت: دشمنان اسلام می خواهند با کارهای مختلفی چون فتنه افکنی بین شیعه و سنی و ارائه چهره خشن از اسلام به اهداف خود برسند و مسلمانان باید آگاه باشند و با اتحاد فتنه آن ها را خنثی کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا محسن رضایی ،دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سومین مجمع عالی بنیاد فرهنگی صبح قریب گفت: شیوه ای که دشمنان اسلام امروز در پیش گرفته اند، تخریب چهره اسلام و زیرساخت های مسلمانان به دست مسلمانان است. ریختن خون مسلمین جهان به دست گروه هایی با تابلوی اسلام و باید مسلمانان با اتحاد و مقاومت توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی در ادامه گفت: دشمنان اسلام از این شیوه جدید نبرد چند هدف را در سر دارند، یکی عقب نگه داشتن جامعه اسلامی است و اینکه نگذارند مسلمین پیشرفت کنند. هدف دیگر آنها، تامین امنیت برای رژیم صهیونیستی است.

رضایی جلوگیری از گسترش اسلام در اروپا را از دیگر اهداف طراحان این توطئه خواند و با اشاره با رفتار غیرانسانی و وحشیانه داعش با خلبان اردنی افزود: آنها با ترسیم چهره خشن از اسلام می خواهند نوعی اسلام هراسی را در دنیا تقویت کنند آن ها  ابتدا خواستند با کتاب آیات شیطانی به مقابله با قرآن بپردازند، اما برعکس شد و فروش قرآن بیشتر شد.

وی ادامه داد: به قرآن سوزی و ترسیم کاریکاتور روی آوردند و این کار هم شکست خورد. طرح آخرشان درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر بود که محصول سی سال مطالعه صهیونیست ها است.بخشی از افرادی که به عنوان های مختلف در منطقه ناامنی ایجاد کرده اند انسان های معتقدی هستند، اما منحرف شده اند و افراد آلوده اینها را مدیریت می کنند و وضع به صورتی شده است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به غربی ها پیام می دهد که بگذارید مسلمانان یکدیگر را بکشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به خطرناک بودن حوادث اخیر گفت: وجود بیش از سیزده میلیون آواره سوری که بیشترشان از اهل سنت هستند نشان می دهد که ادعای حمایت از اهل سنت در واقع یک فریب بزرگ بوده است.ما باید این حادثه ها را دنبال کنیم و جبهه مقاومت در برابر آن را تقویت کنیم و نگذاریم افراطی گری در شیعیان و اهل سنت مانع وحدت مسلمانان و باعث پیروزی دشمنان اسلام شود تا بتوانیم در سایه وحدت و برادری به ساخت تمدن بزرگ اسلامی بپردازیم.

وی در پایان گفت: دشمن در صدد نفوذ در انتخابات و رای آوردن لیبرال منش ها است و در موضوع خبرگان، مایل است با طرح مباحثی مانند شورای رهبری و مسایلی از این دست، نهاد رهبری را تضعیف کند.رهبری معظم انقلاب به عنوان تنها رهبری شناخته می شوند که در دوران رهبری شان، مسیر بنیانگذار انقلاب را دنبال کرده اند. اتفاقی که در سایر انقلاب ها ، صورت نمی گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز