یک روحانی خطاب به شعله سعدی:

آمده‌ایم پنبه کراواتی‌ها را بزنیم و حلوایشان را بخوریم

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۷:۳۰
کد خبر: ۳۵۳۶۴۱
آمده‌ایم پنبه کراواتی‌ها را بزنیم و حلوایشان را بخوریم
دو روحانی که شخصیت مطرح سیاسی هم نبودند و برای ثبت نام آمده بودند با صدای بلند به شعله سعدی گفتند: ما آمده ایم تا پنبه شما کراواتی ها را بزنیم و آمده ایم حلوای شما را بخوریم تا خیالمان راحت شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، آخرین روز ثبت نام از داوطلبین مجلس روز گذشته در حالی به پایان  رسید که حاشیه های جالبی برای گفتن داشت.

دیروز عصر، قاسم شعله سعدی که این بار از حوزه تهران برای ثبت نام آمده بود وقتی در میان جمعیت کنار بنر انتخاباتی ایستاده بود تا عکاسان از وی عکس بگیرند دو روحانی که شخصیت مطرح سیاسی هم نبودند و برای ثبت نام آمده بودند با صدای بلند به وی گفتند: ما آمده ایم تا پنبه شما کراواتی ها را بزنیم و آمده ایم حلوای شما را بخوریم تا خیالمان راحت شود.

قاسم شعله سعدی در حالی که لبخند می زد بدون پاسخ از کنارشان رد شد. گفتنی است وی در ادوار قبلی نماینده مجلس شورای اسلامی از شیراز بود اما این دور از حوزه تهران ثبت نام کرد.

زیر زمین وزارت کشور در روزهای گذشته میزبان افراد متعد و عجیبی بود از دختری بیست و چند ساله که برای مجلس خبرگان رهبری آمده بود تا راننده تاکسی که می خواست نماینده مجلس شود. در روز  چهارم فردی برای ثبت نام مراجعه کرده بود که تا کلاس پنجم ابتدایی درس خوانده بود.

دیروز پرونده ثبت نام از داوطلبین دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی در حالی بسته شد که آمارها خبر از یک رکورد شکنی بی سابقه را می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز