جعفرزاده ایمن آبادی:

۸۰ درصد مجلس آینده اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب خواهد بود

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۶:۲۹
کد خبر: ۳۵۵۱۷۰
۸۰ درصد مجلس آینده اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب خواهد بود
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کرسی های مجلس به این ترتیب به 2 اصلاح طلب و 2 اعتدال گرا و یک اصول گرایا تقسیم می شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری درباره افزایش بی سابقه تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی گفت: موضوع خبرگان رهبری متفاوت است زیرا برخی ثبت نام شوندگان دارای شرایط تعیین شده نیستند و جایگاه این مجلس متفاوت از مجلس شورای اسلامی است، اما به هر حال قانون به افراد این اجازه را داده است تا برای ثبت نام اعلام آمادگی کنند.

وی ادامه داد: اما افزایش تعداد کاندیداها در مجموع نشان دهنده فضای خوبی است و اینکه مردم آینده کشور را برای رفع مشکلات مثبت می بینند و ناامید نیستند . اما نمی دانم چرا برخی از این شرایط نگران هستند.

این نماینده مجلس درباره چگونگی آرایش مجلس شورای اسلامی در دوره بعد گفت: اعتدال گرایان دارای جایگاه خوبی در مجلس آینده خواهد بود. من پیش بینی می کنم از هر 5 کرسی مجلس به این ترتیب به 2 اصلاح طلب و 2 اعتدال گرا و یک اصول گرایا تقسیم می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز