امام جمعه کرمان:

بی‌احترامی به اشخاص و شعارهای خلاف شرع گناه کبیره است

۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۱:۵۵
کد خبر: ۳۵۵۵۴۱
بی‌احترامی به اشخاص و شعارهای خلاف شرع گناه کبیره است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: بی احترامی به اشخاص و شعارهای خلاف شرع گناه کبیره است لذا در مراسمات باید از معصیت و گناه پرهیز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ آیت الله سید یحیی جعفری در شورای فرهنگ عمومی استان افزود: در رابطه با موضوع سال 88، دوستانی همچون آیت الله خاتمی، بنده و حجت الاسلام علم الهدی را در برخورد با قضیه سال 88 پیشتاز عنوان کردند.

وی یادآور شد: حرف ما این است که اگر اشخاص عیبی دارند اول به خود او اطلاع داده شود نه اینکه عیب اشخاص را در تجمع های چند هزار نفری اعلام کرد و سپس شعارهایی داده شود که خلاف اسلام و شرع است بلکه گناه کبیره است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خاطر نشان کرد: اگر افراد فقیه مراجعه نمایند قطعا آنان نیز چنین خواهند گفت که بی احترامی نسبت به اشخاص( چه دارای منصب دولتی باشند و چه نباشند) گناهی کبیره است لذا نباید مراسم های گوناگون با معصیت و گناه درآمیخته شود.

آیت الله جعفری گفت: از اول انقلاب تاکنون از همه مسئولین بلا استثناع حمایت نموده ام و اگر انتقادی هم وجود داشته عاقلانه به خود فرد تذکر داده شده است

وی به برگزاری 9 دی ماه امسال در استان و شعارهای گروهی برعلیه اشخاص معتمد نظام و رهبری و یار دیرین امام(ره) اشاره کرد و افزود: متاسفانه امسال مدیریت مراسم 9 دی با ضعف هایی روبرو بود و قطعا سخنران می توانست محیط را اداره کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز