موتورسواری در کاخ کار دست امیر قطر داد

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۴:۵۵
کد خبر: ۳۵۶۰۶۴
موتورسواری در کاخ کار دست امیر قطر داد
علت شکستگی پای حمد بن خلیفة آل ثانی امیر سابق قطر مشخص شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، برخی منابع خبری نوشتند که ناشی گری در موتور سواری علت شکستن پای حمد بن خلیفه بوده و امیر سابق قطر در حال موتورسواری در کاخ خود و زمانی که سعی کرد مانع از برخورد موتور با یکی از نوه های کوچکش شود، تعادلش را از دست داد و بر زمین افتاد و از ناحیه پا دچار شکستگی شد.

پایگاه خبری "ایلاف" نوشت: این حادثه روز جمعه گذشته و زمانی روی داد که امیر سابق قطر در محوطه کاخ خود در مراکش سوار موتورسیکلت شده بود و وقتی تلاش کرد تا از برخورد موتور با یکی از نوه هایش جلوگیری کند، خودش از موتورسیکلت افتاد و ساق پای راست وی دچار شکستگی شد.

براساس این گزارش، محافظان امیر سابق قطر وی را با آمبولانس به درمانگاهی بین المللی واقع در منطقه "باب إغلی" نزدیک فرودگاه رساندند و پزشکان این مرکز به وی توصیه کردند که باید مورد عمل جراحی قرار گیرد، اما به نظر می رسد که بعد از رایزنی های افراد خاندان حاکم در قطر از جمله شیخ تمیم امیر فعلی قطر که در گردشگاه افران مغرب درحال گذران مرخصی بود، تصمیم گرفته شد که وی برای انجام عمل جراحی به شهر زوریخ سوئیس منتقل شود.

امیر سابق قطر به همراه همسرش شیخه موزه درحال گذراندن تعطیلات در شهر مراکش مغرب بودند که این اتفاق برای وی رخ داد.

به گزارش برنا به نقل از العالم، از زمان کناره گیری حمد بن خلیفه امیر سابق قطر از قدرت به نفع پسرش تمیم، حمد و همسرش همواره به مغرب رفت و آمد می کنند. آن ها در شهر الحمراء کاخی به نام " قصر باب الأطلس" دارند.

حمد بن خلیفه امیر پیشین قطر در سال 1996 و  در حالی که پدرش در سفر خارجی به سر می برد، در کودتایی بدون خشونت او را از قدرت برکنار کرد و به جای او بر تخت نشست، اما دو سال پیش در تابستان 92 ناگهان به اشاره اربابان غربی خود و به بهانه بیماری از قدرت کناره گیری کرد و آن را به پسرش تمیم سپرد.

نظر شما
نظرات
علی
|
-
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
0
و الان کشورش رتبه یک و بالاترین درآمد سرانه را در دنیا داره و ما ...... میدونم که این کامنتو منتشر نمی کنی....
پاسخ ها
ناشناس
| -
دقیقا. الان اقتصاد در دنیا از گزینه های نظامی قوی تر عمل می کنه. دلیل اصلی مانور قدرت های بزرگ نیز پولشونه. برای ایجاد کشوری قدرتمند ،اقتصاد ی قوی لازمه