مشمولان و میزان دریافت طرح کارت اعتباری خرید کالا

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۰:۳۷
کد خبر: ۳۵۸۵۹۷
سه گروه در فاز اول می‌توانند از امروز(شنبه) می توانند برای دریافت و درخواست کارت اعتباری اقدام کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، مشمولان دریافت کارت اعتباری توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در فاز اول به سه گروه هدف تقسیم شده اند، گروه اول زوج‌های جوانی هستند که در سامانه دریافت تسهیلات ازدواج ثبت نام کرده‌ و کد رهگیری دریافت کرده‌اند.

زوج‌ها با همان کد می‌توانند درخواست خود را برای دریافت کارت اعتباری خرید کالا در سامانه ثبت کنند، البته این تسهیلات علاوه بر تسهیلات وام قرض‌الحسنه ازدواج است و اگر از این تسهیلات استفاده کنند، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج آنها حذف نمی‌شود و هر زوجی که در سامانه قرض‌الحسنه ازدواج ثبت نام کرده اما هنوز تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت نکرده است، می‌تواند کارت اعتباری دریافت کند و محدودیتی برای آنها نیست.

گروه دوم کارمندان رسمی و پیمانی دولت و گروه سوم بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری که دریافتی آنها کمتر از یک میلیون و 500 هزار تومان (15 میلیون ریال) است، هستند.

امروز (شنبه) سامانه ثبت نام تسهیلات قرض‌السحنه ازدواج باز می‌شوند و زوج‌هایی کد رهگیری دارند، می‌توانند برای دریافت کارت اعتباری در این سامانه ثبت نام کنند.

همچنین فرم‌هایی از طرف دستگاه‌ها برای ثبت نام کارمندان و بازنشستگان در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد، همچنین فرم دیگری هم در هنگام ارائه کارت از طرف بانک‌ها در اختیار آنها قرار می‌گیرد که بیشتر کاربرد احراز هویت دارد، دستگاه نیز درخواست‌ها را دریافت و به همراه گواهی کسر حقوق به بانک ارسال می‌کند.

سقف کارت اعتباری برای افراد تا 4 برابر دریافتی ماهانه است، بنابراین فردی که حداکثر 1.5 میلیون تومان دریافتی دارد، کارت اعتباری 6 میلیون تومانی دریافت می‌کند، برای هر کدام از زوجین هم سقف کارت اعتباری 5 میلیون تومان است که در مجموع یک زوج 10 میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

شرایط اعطای وام را که بانک مرکزی اعلام کرده است اینجا می توانید بخوانید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز