افزایش ۵۰ درصدی تعرض در دانشگاه‌های نظامی

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۱:۲۷
کد خبر: ۳۵۹۱۶۵
افزایش ۵۰ درصدی تعرض در دانشگاه‌های نظامی
آمارها نشان می دهد در سه دانشگاه نظامی آمریکا در سال تحصیلی 2014-2015 بیش از 50 درصد موارد آزار و اذیت جنسی افزایش یافته است.
به گزارش  گروه بین الملل خبرگزاری برنا، اسناد جدید نشان می دهد گزارش ها درباره تجاوزات جنسی در سه دانشگاه نظامی آمریکا در سال تحصیلی 2014-2015 بیش از 50 درصد افزایش یافته و شکایت ها در خصوص آزار و اذیت جنسی نیز رشد داشته است.
 
91 مورد تجاوز جنسی در سال تحصیلی گذشته در آکادمی نیروی دریایی آمریکا در آناپولیس مریلند، آکادمی ارتش آمریکا در وست پوینت نیویورک و آکادمی نیروی هوایی آمریکا در کلرادو گزارش شده است.
 
این در حالی است که این تعداد در سال تحصیلی 2013-2014، 59 مورد بوده است.
 
گزارش تجاوزات در هر سه دانشگاه افزایش یافت ولی این رقم در آکادمی نیروی هوایی، تقریبا دو برابر شد و از 25 مورد به 49 مورد رسید.
 
در همین حال، تعداد شکایات در خصوص آزار و اذیت جنسی در سال تحصیلی گذشته به میزان 40 درصد افزایش یافت و در مجموع 28 مورد رسید.
 
براساس این اسناد، بیشترین شکایات درباره آزار و اذیت جنسی در آکادمی نیروی دریایی به ثبت رسید به طوری که 13 مورد گزارش شد.هفت مورد در آکادمی ارتش و هشت مورد نیز در آکادمی نیروی هوایی گزارش شد.
 
مقامات دفاعی ارشد آمریکا اعلام کردند توصیه مهم امسال این است که دانشگاه ها، تاکید بیشتری بر آموزش و جلوگیری از آزار و اذیت جنسی قرار دهند زیرا آزار و اذیت اغلب به تجاوز منجر می شود.
 
مقامات اجازه نداشتند در آستانه انتشار این گزارش ، درباره این مسئله بحث کنند و به شرطی که نامشان فاش نشود، صحبت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز