آرین‌منش در گفت‌وگو با برنا:

همراهان احمدی‌نژاد در انتخابات پیش‌رو صداقت داشته باشند

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۵۹۲۶۳
همراهان احمدی‌نژاد در انتخابات پیش‌رو صداقت داشته باشند
آرین منش گفت: باوجود تمام اشتباهات، دلیل نمی شود وزرای کابینه احمدی نژاد و همراهان و حامیان خودشان را از این شخص مبرا بدانند، زیرا این کار نشان دهنده عدم صداقت آنها است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، جواد آرین منش در گفت و گو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری در رابطه با اینکه برخی وزرای دولت قبلی برای رای آوردن خودشان را از احمدی نژاد جدا کردند، گفت: هرکس در انتخابات برای رای آوردن در انتخابات حضور می یابد و می خواهد و خودش را با شرایط فعلی کشور تطبیق دهد. اینها که خودشان را از احمدی نژاد جدا می دانند کار درستی نمی کنند، زیرا نه صادق هستند و نه در حق رییس جمهور خودشان کار درستی را انجام می دهند.

وی اضافه کرد: اگر این وزرا و همراهان احمدی نژاد، عملکرد او را درست می دانستند چرا در حال حاضر ارتباط فکری و سیاسی خود را با وی رد می کنند و اگر عملکرد احمدی نژاد را بد می دانستند چرا تا روز آخر به فعالیت خود ادامه دانند.

وی درباره برخی اشتباهات احمدی نژاد گفت: در دوره اول این شخص با درآمدهای نفتی زیاد و با یک منبع سرشار مالی روبرو بود و توانست در برخی زمینه ها مثل مسائل عمرانی کارهای مثبتی انجام دهد، اما متاسفانه این شخص در حوزه سیاست خارجی بسیار ضعیف بود و عملکرد نادرستش باعث شد قطعنامه های ظالمانه ای به ایران تحمیل شود و آثارش را در حال حاضر در اقتصاد کشور می بینیم .

وی اضافه کرد: برخی مسائل نظیر هولوکاست که مطرح کرد، دلیلی نداشت و همین امر باعث شد ایران هزینه های گزافی را پرداخت کند و از دیگر اشتباهات وی عدم اجرای قانون و خانه نشینی این شخص بود و باعث شد مردم از دست وی عصبانی شوند.

آرین منش با اشاره مجدد به رد ارتباط سازمانی و فکری برخی از همراهان احمدی نژاد تصریح کرد: باوجود تمام اشتباهات، دلیل نمی شود وزرای کابینه احمدی نژاد و همراهان و حامیان خودشان را از این شخص مبرا بدانند، زیرا این کار نشان دهنده عدم صداقت آنها است.

این نماینده سابق مجلس در خصوص اینکه آیا برخی وزرا و استانداران دولت دهم در انتخابات آینده رای می آورند یا خیر، گفت: هریک از داوطلبان شرایط متفاوتی دارند و ممکن است برخی در منطقه زندگی خود رای بیاورند نه برای اینکه وزیر احمدی نژاد بوده اند بلکه به خاطر خدمات آنها در دوران خدمتشان است، که ناشی از عملکرد خودشان است و نه دولت دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز