هلاکت ۸۵ داعشی در عراق

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۸:۲۶
کد خبر: ۳۵۹۹۱۲
منابع خبری از کشته شدن 85داعشی در عراق طی 24 ساعت گذشته خبر دادند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، العربیه به نقل از'گروه رسانه ای اخبار جنگ 'در عراق نوشت: حاصل عملیات نیروهای عراقی در این مدت کشته شدن 85 تروریست داعشی و منهدم کردن 117بمب کنار جاده ای و برافراشتن پرچم عراق برفراز دانشکده کشاورزی دختران الرمادی بود.

این گروه در بیانیه خود افزود: 31 تن از این تروریستها در دانشکده کشاورزی بودند وتلاش داشتند از منطقه صوفیه به مواضع گروههای ضد تروریستی نفوذ کنند که با مقابله آنها مواجه شدند .

این گروه همچنین از خنثی سازی 70 بمب کنار جاده ای ومنفجر کردن 12 بمب دیگر خبرداد وافزود: گروههای مقابله با تروریستها در عراق همچنان در الرمادی پیش می روند و به پاکسازی دراین منطقه ادامه می دهند.

هواپیماهای جنگنده ائتلاف بین المللی نیز با انجام عملیاتی پنج تروریست را کشته و سه پایگاه دفاعی وخطوط امداد رسانی ویک دستگاه تانک و سلاح سنگین و یک کارگاه سرهم سازی بمب کنارجاده ای و یک موشک اس پی جی 9 را منهدم کردند.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی در استان بغداد به پیشروی در فلوجه ادامه داده و موفق به از پادر آوردن شش تروریست، جمع آوری 25بمب کنار جاده ای ، تخریب شش کمینگاه دراین منطقه شدند و در منطقه الثرثار نیز 16تروریست کشته و دو تانک منهدم شدند.

در الزغارید در غرب بغداد نیز شش تروریست در مقابله با نیروهای ارتش عراق کشته شده و تعدادی از تجهیزات و سلاحهای آنها منهدم شد.در جریان بمباران هوایی مواضع داعش در مناطق تلعفر،موصل ، الشرقاط ، بروانه و الخالدیة 18 تروریست کشته شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز