هانی‌زاده در گفت‌وگو با برنا:

رهبری، ملت و دولت‌یازدهم دست‌به‌دست هم دادند تا برجام به نتیجه برسد/ توطئه‌های عربستان با نزدیک شدن به اجرای برجام

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۷:۵۸
کد خبر: ۳۶۰۱۶۰
رهبری، ملت و دولت‌یازدهم دست‌به‌دست هم دادند تا برجام به نتیجه برسد/ توطئه‌های عربستان با نزدیک شدن به اجرای برجام
هانی زاده گفت: ملت، رهبری و دولت یازدهم دست به دست هم دادند و شرایطی را فراهم کردند که برجام به نتیجه مثبتی برسد.

حسن هانی زاده، تحلیل گر مسایل سیاسی گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره دلایل و چگونگی به نتیجه رسیدن پرونده هسته ای و تدوین برجام گفت: بیشترین بار برجام و نتیجه ای که از مذاکارت هسته ای بین ایران و 1+5 حاصل شد ناشی از مقاومت ملت بزرگ ایران بود. این ملت در طول سال های گذشته علیرغم فشارهای اقتصادی و سیاسی در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند و همه مشکلات را تحمل کردند.

وی درباره نقش راهگشای رهبری در اجرایی شدن برجام گفت: ایشان با داشتن تجربه گران سنگ سیاسی و اجرایی که در طول سال گذشته حاصل شده است قطب نمای حرکت تیم مذاکره کننده بودند و رهنمودهای ایشان باعث شد ایران و 1+5 به یک توافق منصفانه ای دست پیدا کنند و اکنون که دولت یازدهم شاخص پیروزی اش برجام است تلاش می کند فشارها را کاهش دهد و هفت جاری که برجام اجرایی خواهد شد می تواند یک پیروزی درخشان را برای ملت ایران رقم بزند. این پیروزی نه تنها در حوزه دیپلماسی بلکه در حوزه های دیگر هم تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

هانی زاده اظهار کرد: ملت، رهبری و دولت یازدهم دست به دست هم دادند و شرایطی را فراهم کردند که برجام به نتیجه مثبتی برسد و این نشان می دهد همدلی ملت ایران به همراه راهنمایی های رهبری خواهد توانست کشور را از بحران های مختلفی خارج کند.

این تحلیلگر مسایل سیاسی در ادامه درباره برخی تنش ها و ناآرامی ها در منطقه گفت: ما در این شرایط که به اجرایی شدن برجام نزدیک می شویم شاهد توطئه های رژیم عربستان هستیم که از طریق جریان سازی علیه ایران سعی دارد از اجرایی شدن برجام جلوگیری کند تا نگذارد ایران بهترین بهره برداری را از فضای باز اقتصادی پس از اجرایی شدن برجام بکند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز