وحشیانه‌ترین اقدام داعش از بدو ورود به عراق

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۳:۰۴
کد خبر: ۳۶۰۲۱۸
وحشیانه‌ترین اقدام داعش از بدو ورود به عراق
گروه تروریستی داعش، عناصر خود را که از شهر “الرمادی” فرار کرده و به “موصل” آمده بودند، زنده زنده در آتش سوزاند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، ساکنان شهر “موصل” نظاره گر یکی از وحشیانه ترین اقدام داعش از بدو ورود به عراق بودند.

طبق گفته ساکنان این شهر، گروه تروریستی داعش که موصل را مقر خلافت خود در عراق قرار داده اند، عناصر فراری خود از شره “الرمادی” را به دلیل فرار از این شهر و شکست خوردن در مقابل رزمندگان با نیروهای توانمند عراقی، به صورت زنده در آتش سوزاند.

یکی از ناظران این اقدام وحشیانه می گوید: تروریست هایی که از شهر الرمادی گریخته بودند، به صورت گروهی و با دست و پای بسته در کنار یکدیگر قرار داده شدند تا به شکل یک دایره درآمدند سپس آنان را آتش زدند.

یکی از متخصصین مباحث ترور و گروه های تروریستی در این باره اظهار داشت: این اقدام اولین نوع از این دست اقدامات گروه وحشی صفت داعش نیست، و پیش از این نیز تروریست هایی که در جنگ مقابل نیروهای پیشمرگه کُرد در شهر “تکریت”، شکست خورده بودند، به همین سرنوشت دچار شدند و توسط عناصر این گروه تروریستی به صورت زنده در آتش سوزانده شدند.

«میشائیل پرگنت» در ادامه تشریح اقدامات بی منطق و خشن گروه تروریستی داعش افزود: عناصر این گروه وارد منزلی می شوند و بدون هیچ دلیل و مدرکی کودک خانواده بر به جرم جاسوسی با خود می برند و اگر کسی به آنها متعرض شود و یا شروع به ناله و گریه کند، او نیز به جرم همکاری در جاسوسی به خود برده و اعدام می کنند.

به گزارش برنا به نقل از ابنا، گفتنی است پیش از این نیز داعش در چندین اقدام مشابه، اسرای در بند خود را به روش غیرانسانی سوزاندن در آتش اعدام کرد.

شهر الرمادی مرکز استان “الانبار” از سال ۲۰۱۴ در اشغال تروریست های داعش قرار داشت که در هفته های اخیر و طی یک عملیات گسترده با حضور گروه های مختلف مردمی، ارتش و نیروهای ویژه، از اشغال این گروه تروریستی خارج شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز