بشار اسد در دیدار با رحمانی فضلی:

اگر ایران نبود منطقه با مصیبت های بسیاری رو به رو می شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۹:۱۷
کد خبر: ۳۶۰۲۷۶
اگر ایران نبود منطقه با مصیبت های بسیاری رو به رو می شد
بشار اسد گفت: به طور قطع اگر کمک های ایران نبود، سوریه به پیروزی‎های گسترده اخیر دست نمی‎یافت و منطقه با مصیبت های جدید دیگری در حوزه مبارزه با تروریست روبرو بود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا ، رحمانی فضلی، وزیر کشور  در دومین روز از سفر خود به سوریه با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

اسد در این دیدار با تاکید بر اینکه دو کشور ، در این چند سال بیش از پیش در کنار هم هستند، گفت: سوریه بعد از بحران هایی که در آن بوجود آمد و تروریست ها و حامیان سعی کردند این کشور را اشغال و تجزیه کنند دوست را از دشمن شناخت و فهمید باید تا می تواند با جمهوری اسلامی ایران رفاقت کند.
رییس جمهور سوریه در ادامه افزود: به طور قطع اگر کمک های ایران نبود، سوریه به پیروزی‎های گسترده اخیر دست نمی‎یافت و منطقه با مصیبت های جدید دیگری روبرو بود. 
 
بشار اسد ائتلاف سوریه، ‌ایران، عراق و روسیه را در مقابل ائتلاف شوم غربی ها بسیار مهم و تاثیر گذار خواند.
 
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران نیز با بیان اینکه آرزوی همه ما ریشه کنی تروریست در منطقه است و باید برای رسیدن به این هدف دست به دست بدهیم تاکید کرد: متاسفانه برخی از کشورهای منطقه مانند عربستان با صهیونیست ها و آمریکایی ها هم پیاله شده اند و کارشان به جایی کشیده شده است که به اسم اسلام تیشه به ریشه اسلام می زنند و مزدوری صهیونیست ها را می کنند. 

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز