وزیر اطلاعات در مجلس تشریح کرد؛

خنثی شدن تحرکات تکفیری‌ها در نقطه صفر/ دستگیری افراد و کشف مهمات

۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۱:۰۷
کد خبر: ۳۶۲۵۷۱
خنثی شدن تحرکات تکفیری‌ها در نقطه صفر/ دستگیری افراد و کشف مهمات
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) هرگونه اقدامات گروه‌های تکفیری را در نقطه صفر خنثی کرده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح دوشنبه مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در جلسه غیرعلنی امروز شاهد گزارش بسیار جامع و کامل از وزیر اطلاعات و معاونان وی بودیم.

«عبدالرضا مصری» افزود: طبیعتا باید برای همگان این سوال مطرح باشد که باتوجه به اینکه همه منطقه درگیر شرارت‌های گروه‌های تکفیری هستند، چگونه ایران هدف آنان قرار نگرفته است که این به دلیل همت بالای سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وی اضافه کرد: امروز مسئولان وزارت اطلاعات گزارشی جامع به صورت مکتوب و تصویری از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در صد‌ها کیلومتر خارج از مرزهای ایران ارائه کردند که ما توانستیم اقدامات تکفیری‌ها را خنثی کنیم.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته و امسال مواردی در ایران از اقدامات تکفیری‌ها بوده اما در‌‌ همان نقطه صفر نابود شده‌اند.

مصری ادامه داد: در این جلسه گزارشی جامع از اقدامات برخی کشورهای مرتجع منطقه مبنی بر کمک‌های نظامی، مالی و تسلیحاتی به گروه‌های تکفیری ارائه و بیان شد که اولین هدف آنان ناامن کردن ایران بوده است که البته این‌ها خنثی شده است.

وی تاکید کرد: در این راستا مقادیر زیادی مهمات کشف و افرادی دستگیر شدند.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: در این جلسه همچنین گزارشی از همکاری علما و بزرگان اهل تسنن منطقه در مقابله با تکفیری‌ها ارائه شد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از این همه برنامه ریزی هوشمندانه و مقتدرانه عزیزان ما در وزارت اطلاعات تقدیر کردند.

مصری با بیان اینکه بسیاری از مردم اطلاعی از چگونگی تامین امنیت کشور ندارند، اظهار داشت: حاصل کار برادران و خواهران در وزارت اطلاعات است که ممکن است شبانه روزی پلک نزنند.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره کلیه عملیات‌هایی که ضدانقلاب به صورت کورکورانه در مناطق مرزی انجام داده است را خنثی کرده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از ۱۰ گروه تروریستی تکفیری در خارج از مرزهای ایران فعال هستند که سربازان گمنام امام زمان (عج) عملیات‌های آن‌ها را خنثی می‌کنند.

مصری از مردم خواست اگر در جایی اتفاق مشکوکی می‌افتد حتما به سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاع دهند.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات خوبی که انجام شده شناسایی همه سمپادهایی است که گروه‌های تکفیری می‌خواهند روی آن کار عقیدتی انجام دهند. بانک اطلاعاتی سمپاد‌ها در اختیار است تا این گروه‌ها گول نخورند و در صورت لزوم به آن‌ها تذکرات لازم داده می‌شود.

شایان ذکر است، وزیر اطلاعات و معاونانش صبح امروز (دوشنبه) در جلسه غیرعلنی مجلس گزارشی از وضعیت گروه‌های تروریستی تکفیری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز