مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد؛

بزرگترین سازندگان هواپیمای آمریکایی و اروپایی در تهران

۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۶:۵۶
کد خبر: ۳۶۳۰۶۶
بزرگترین سازندگان هواپیمای آمریکایی و اروپایی در تهران
سازمان هواپیمایی کشوری از حضور بزرگترین سازندگان هواپیمای آمریکایی و اروپایی به کشور در روزهای چهارم و پنجمن بهمن خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت : صنعت حمل و نقل هوایی از صنایعی محسوب می شود که در طول بیش از سه دهه همواره در معرض سنگین ترین تحریم ها قرار داشته است.

وی افزود : جمهوری اسلامی ایران از یک سو در منطقه خاورمیانه که دارای بالاترین رشد در حمل و نقل هوایی برخوردار بوده است ، قرار دارد و از سوی دیگر بین دو قطب مهم حمل و نقل جهان یعنی آسیا- اقیانوسیه با حدود 25% و اروپا با 27% سهم جهانی، قرار گرفته است و از این لحاظ از موقعیت مناسبی در خصوص جذب و سرویس دهی به پروازهای عبوری، کوتاه شدن مسیر، امنیت هوایی و تبدیل شدن به نقطه ارتباطی بین شرق و غرب برخوردار بوده و دارای بازار مناسبی برای ورود سرمایه گذاری خارجی است.
 
جعفرزاده با بیان اینکه رفع تحریم ها راه را برای ورود سازندگان کلان هواپیمای جهان به بازار ایران باز کرده است، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) و افول تحریم های صنعت حمل و نقل هوایی عرصه برای گسترش و توسعه کمی و کیفی فعالیت شرکتهای هواپیمایی فراهم شده است و می توان با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل پیش روی به رشد چشمگیری در صنعت دست یافت.
 
وی با بیان اینکه با رفع محدودیت های حضور شرکت های سازنده هواپیما اروپایی و امریکایی، چشم انداز امیدوار کننده ای برای توسعه روابط با کشورها در زمینه گردشگری فراهم شده است ، افزود : روزهای چهارم تا پنجم بهمن ، نخستین نشست بزرگ بین المللی هوانوردی ایران پس از 35 سال با حضور حدود 200 تن از صاحبان صنایع هوایی ، کارشناسان و روسای شرکت های هوانوردی سراسر جهان تشکیل و چگونگی ورود به بازار ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد : این رویداد تحت عنوان اجلاس "هوانوردی ایران 2016" که اولین اجلاس بین‌المللی در دوره جدید است با همکاری مرکز هوانوردی آسیا- پاسفیک(کاپا) برنامه ریزی شده است و زمینه ساز تعامل صنعت بین المللی هوانوردی با جمهوری اسلامی ایران برای نوسازی و توسعه صنعت به عنوان عالی ترین ابزار توسعه اقتصادی کشور خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز