موید حسینی صدر نماینده مردم خوی؛

کشاورزان دست از تولید شسته اند

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۲:۵۰
کد خبر: ۳۶۵۶۳۶
کشاورزان دست از تولید شسته اند
نماینده مردم خوی در مجلس با انتقاد از اوج گیری واردات قاچاق میوه به کشور همزمان با نزدیک شدن به شب عید،گفت: با ورود میوهای قاچاق کشاورزان دست از تولید شسته اند

به گزارش خبرگزاری برنا؛موید حسینی صدر نماینده مردم خوی  ،با انتقاد از اوج گیری واردات قاچاق میوه به کشور همزمان با نزدیک شدن به شب عید،گفت: با توجه به اینکه هیچ کمبودی در کشور برای تامین میوه شب عید مردم نداریم،هر نوع وارداتی در این زمینه چه به صورت قانونی و چه به صورت قاچاق باید تحت پیگیری قانونی قرار بگیرد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی،با تاکید بر اینکه واردات میوه به کشور عرضه تولید داخلی را با مشکلات بسیاری مواجه می کند،افزود:درحال حاضر بسیاری از میوه هایی که در بازار وجود دارد به صورت قاچاق به کشور وارد شده است.

وی با بیان اینکه کیفیت میوه قاچاق به مراتب کمتر از تولید ملی است،تصریح کرد: کشاورزان با ادامه روند قاچاق میوه انگیزه ای برای تولید نداشته و دست از کار خواهند شست.

تاکید بر ضرورت حمایت از تولید ملی

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید ملی، گفت: حمایت از تولید ملی تنها به ارایه تسهیلات و مشتقات تولید محدود نمی شود؛بلکه دولت برای حمایت از تولید باید جدیت بیشتری برای مقابله با قاچاق به خرج دهد.

حسینی صدر با بیان اینکه درحال حاضر بسیاری از کشاورزان در استان های آذربایجان شرقی و غربی در نتیجه واردات بی رویه میوه در حال ورشکستگی هستند،تصریح کرد: دولت باید هرچه سریع تر برای حمایت از تولیدملی دست به کار شده و اجازه واردات به هیچ محصولی که در داخل تولید می شود را ندهد.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:دولت باید برای تنظیم بازار شب عید و تامین مایحتاج مردم با تولیدات ملی از همین حالا دست به کار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز