پشت پرده رفتار جنون آمیز عربستان

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۳:۰۴
کد خبر: ۳۶۷۴۶۲
پشت پرده رفتار جنون آمیز عربستان
چه عاملی باعث شد عربستان سعودی با این سرعت جنون آمیز اقدام به جنایت، ترور، قتل عام مردم و تبدیل هزاران نفر از آنان به معلول یا جسد نماید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، "عبدالکریم المدی" روز شنبه در روزنامه "رای الیوم" نوشت: برخی از مردم یمن هنگام شهادت بدنشان دو نیم شد، برخی یک پا نداشتند و برخی تکه تکه شده و یا هیچ اثری از آنان باقی نماند.     

چه عاملی باعث شد عربستان دست به این جنایات بزرگ بزند و پلید ترین جنایات تاریخ بشر را تکرار کند، جنایاتی که غم و اندوه، از دست دادن سرپرست، یتیمی، گرسنگی، بیکاری و نفرت را وارد هر خانه، خانواده، محله و قبیله می کند بدون آنکه سبب قانع کننده یا توجیه اخلاقی داشته باشد.

هنوز دلیل بمباران شهرک کارگران در "المخاء" در روز 26 ژوئیه 2015 را نمی دانیم. در آن حمله بیشتر از صد شهروند شهید شدند.

همچنین در بمباران جشن عروسی در منطقه "سنبان" در استان "ذمار" در روز 7 اکتبر 2015، چهل و هشت نفر به شهادت رسیدند و دهها تراژدی از این نوع که فراوان است.

در 25 ژانویه 2016 خانه قاضی "یحیی ربید" نیز بمباران شد که به شهادت تمام اشخاص موجود در خانه انجامید، و در سیصد متری خانه ویران، پیکر 2 کودک کشف شد. پای بریده شده یک دختر نیز در خیابان اصلی دور از خانه پیدا شد.   

این صحنه ای دیگر از خوی جنایتکارانه متجاوزان است درحالیکه نیروهای چپاولگر جهانی شعار حقوق بشر، دمکراسی و عدالت سر می دهند اما خود مظهر قتل، ستم و انحطاط هستند.

بدون شک، درد بمباران و ویرانی کمیته انتخابات در استان "البیضاء" و دیگر استان های یمن کمتر از انهدام خانه ربید نیست که 9 شهروند از جمله 8 زن و کودک در آن ساکن بودند و به گونه ای به شهادت رسیدند که تصویر آن با اشک و آه و غم و اندوه همراه است.

یمن امروز هر لحظه منتظر انفجار موشک های هواپیماهای به اصطلاح "بازگرداندن مشروعیت" است که بر فراز سرمان پرواز می کنند.

برای عربستان همه چیز در یمن مانند موشک های اسکاد، تاسیسات اتمی و اهداف نظامی است، و حتی افراد، بازار، کارخانه پفک یا شیر خشک یا حتی گورستان همه هدف نظامی و انبار سلاح تلقی می شوند. 

به گزارش برنا به نقل از العالم، لذا وقتی از سرتیپ "احمد عسیری" درباره علت بمباران خانه ربید سوال شد، با قاطعیت گفت که فقط موشک های اسکاد را هدف قرار می دهند نه خانه های شهروندان را، به این معنا که قاضی و افراد خانواده اش، موشک های بالستیک بسیار پیشرفته ای بودند که هدفشان، ریاض و ابوظبی بود.    

آنان درباره کدام هدف نظامی اشتباه کردند، به ویژه وقتی گورستان "خزیمه" در صنعا، معبد تاریخی "الشمس" در مأرب، دانشکده ها و دانشگاه ذمار، مدارس، مراکز فنی حرفه ای، مرغداری،  گاوداری یا نیروگاه های برق مناطق و شهرهای یمن را هدف قرار دادند.

نظر شما