نماینده مردم قائمشهر:

شورای نگهبان از رد صلاحیت شده گان مصاحبه می‌گیرد

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۴:۰۵
کد خبر: ۳۶۷۷۵۱
شورای نگهبان از رد صلاحیت شده گان مصاحبه می‌گیرد
نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: در طی هفته گذشته شورای نگهبان از نمایندگان رد صلاحیت شده برای ارائه توضیحات دعوت کرده است تا بعد از استماع توضیحات و بررسی مدارک و مستندات در جلسات شورای نگهبان تصمیم‌گیری نهایی اتخاذ شود.

به گزارش سیاسی خبرگزاری برنا، هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر هفته گذشته شورای نگهبان از تعدادی از نمایندگان رد صلاحیت شده برای استماع توضیحات و انجام مصاحبه دعوت به عمل آورد و توضیحات این نمایندگان را استماع کرد.

وی توضیح داد: از آنجا که ممکن است گزارشاتی علیه نمایندگان به شورای نگهبان ارائه شده باشد این گزارشات دارای ابهامات برای این نهاد است. از این رو شورای نگهبان برای مصاحبه و ارائه توضیحات و مدارک و مستندات دعوت به عمل آورد تا ابهامات برطرف شود. در همین راستا بنده سه شنبه هفته گذشته به شورای نگهبان رفتم.

حسینی در مورد نتایج انجام این مصاحبه‌ها گفت: بعد از انجام مصاحبه‌ها به مرور به برخی از دوستان و به صورت شفاهی گفتند که مشکلی ندارند و تایید شده‌اند اما طبیعتا ملاک نامه‌ی کتبی است که شورای نگهبان به فرمانداری‌ها و وزارت کشور اعلام می‌کند.

وی در خصوص تایید صلاحیت خود نیز گفت که هنوز نامه کسی به بنده نرسیده ولی نگرانی ندارم.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان در خصوص میزان تاثیر رایزنی‌های رئیس مجلس با شورای نگهبان در جهت برگزاری چنین جلساتی گفت: این روال همیشگی بوده اما قطعا آقای لاریجانی از نمایندگان که با آنها چهار سال کار کرده دفاع می‌کند و خیلی از آنها را از قبل می‌شناسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز