سپاه پاسداران درگذشت امیر سرلشکر سلیمی را تسلیت گفت

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۲۱:۴۱:۵۶
کد خبر: ۳۶۸۰۱۴
سپاه پاسداران درگذشت امیر سرلشکر سلیمی را تسلیت گفت
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت امیر سرافراز ارتش اسلام، سرلشکر محمد سلیمی مشاور امین فرماندهی معظم کل قوا را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در بخشی از این پیام آمده است: مرحوم امیر سرلشکر محمد سلیمی یکی از فرماندهان عالیرتبه و فداکار نیروهای مسلح بود که پس از چندین دهه خدمت صادقانه و شجاعانه در "ارتش جمهوری اسلامی ایران" و سنگر "مشاور نظامی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا"، نقش ارزنده‌ای در عرصه‌های دفاعی و نظامی کشور از خود به یادگار گذارد.

این پیام می‌افزاید: امیر سرافراز سرلشکر سلیمی از بنیانگذاران ارتش مکتبی و الگوی ارزشمند ارتشیان غیور و ولایت مدار به شمار می‌رود و کارنامه درخشان وی در دوران 8 سال دفاع مقدس به ویژه در مسئولیت‌های خطیری چون "فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران" و "وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح" الهام بخش نسل‌های امروز و فردای قوای مسلح و مدافعین انقلاب و میهن اسلامی است.

در پایان این پیام با تسلیت درگذشت فقید سعید امیر متعهد و مجاهد سرلشکر محمد سلیمی به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده معزز و همرزمان فداکار وی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان الهی و برای بازماندگان مکرم صبر و شکیبایی مسئلت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز