قائم‌مقام وزیرراه وشهرسازی خبر داد:

واگذاری ۱۵۰ هزار مسکن مهر تا پایان سال

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۸:۱۹
کد خبر: ۳۶۸۱۱۴
واگذاری ۱۵۰ هزار مسکن مهر تا پایان سال
قائم‌مقام وزیرراه وشهرسازی درطرح مسکن مهر از واگذاری 150هزار مسکن مهر در بهمن و اسفند خبرداد.

به گزارش سیاسی خبرگزاری برنا؛ قائم‌مقام وزیرراه وشهرسازی درطرح مسکن احمد اصغری مهرآبادی  گفت: واگذاری هزار و 928 واحد مسکن مهر از هفته گذشته در استان آذربایجان غربی آغاز شده است.

وی افزود: در هفته جاری نیز در استان‌های سیستان‌و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان، مسکن مهر واگذار می شود.
 
مهرآبادی با بیان اینکه مجموع واگذاری این چهار استان 17 هزار و 159 واحد است، گفت: البته ممکن است در صورت آماده شدن تعداد بیشتری از واحدها، 600 واحد به این تعداداضافه شود. زیربنای کل این واحدها حدود یک میلیون و 715 هزار مترمربع است.
 
اصغری مهرابادی ادامه داد: هیچ واحدی بدون خدمات زیربنایی از جمله آب، برق، فاضلاب و گاز تحویل مردم نمی‌شود و تعداد واحدهای مسکن مهری که ساخت آنها به پایان رسیده بیش از این تعداد است اما برخی واحدها به دلیل تکمیل نشدن خدمات زیربنایی و روبنایی قابل تحویل نیست و بهره‌برداری از آنها به تعویق افتاد.
 
وی با اعلام اینکه در هفته آینده نیز واحدهای مسکن مهر در استان‌های خراسان جنوبی، کرمانشاه و فارس واگذار خواهد شد، افزود: دو هفته بعد نیز برنامه واگذاری ها را در استان‌های گلستان، سمنان و اردبیل ادامه می‌دهیم و تا پایان بهمن در 10 استان واگذاری واحدهای مسکن مهر خواهیم داشت و در صورت آمادگی سایر استان‌ها ممکن است دو استان دیگر نیز در این مدت در فهرست افتتاح‌ها قرار گیرد.
 
مهرآبادی افزود: بقیه واگذاری ها در اسفند خواهد بود ضمن این‌که واحدهای مسکن مهر شهرهای جدید در برنامه‌ای جداگانه به افتتاح خواهد رسید.
 
در استان‌ چهارمحال و بختیاری امروز دو هزار و 650 واحد و روز چهارشنبه در لرستان نیز هفت هزار و 961 واحد واگذار می‌شود.
 
مهرآبادی ادامه داد: تا پایان بهمن 35 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید و حدود 40 هزار واحد نیز در سایر سایت‌های مسکن مهر استان‌ها به افتتاح می‌رسد که در مجموع 75 هزار واحد است، در واقع در استان‌ های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، خراسان جنوبی، کرمانشاه، فارس، گلستان، سمنان، اردبیل و شهرهای جدید اندیشه، گلبهار، هشتگرد، پرند، سهند، صدرا، فولادشهر، بهارستان، مجلسی، پردیس، مهاجران و شیرین شهر 75 هزار واحد مسکن مهر در بهمن ماه افتتاح می‌شود و سایر واحدها به تدریج در اسفند به بهره‌برداری می‌رسند.
به گفته مهرآبادی سایت سیمان سیستان که در شهر زاهدان قرار دارد و به طور نمادین و همزمان با سایر پروژه‌های واقع در استان به افتتاح می‌رسد شامل 210 واحد است که ساخت آنها از سال 1390 آغاز شد
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز