هدایا و تخفیف­های بی­نظیر رایتل به مناسبت جشن انقلاب اعلام شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۵:۴۵
کد خبر: ۳۶۸۲۰۸
هدایا و تخفیف­های بی­نظیر رایتل به مناسبت جشن انقلاب اعلام شد
رایتل به مناسبت دهه فجر هدایا و تخفیف های بی­نظیری برای مشترکین فعلی و جدید خود در نظر گرفته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی هدایا و تخفیف­های بی­نظیری برای مشترکین فعلی و افرادی که قصد پیوستن به خانواده رایتل را دارند در نظر گرفته است.

براساس این خبر، افرادی که تمایل به خرید سیم­کارت دایمی را دارند می­توانند در این ایام با 50 درصد تخفیف و از طریق طرح انتخاب شماره، شماره دایمی دلخواه خود را تنها با پرداخت 60 هزار تومان انتخاب و خریداری کرده و از هدایای بسته آغازین نیز بهره­مند شوند.

علاقه­مندان به خرید سیم­کارت اعتباری نیز می­توانند سیم­کارت اعتباری ویژه دهه فجر را با 75 درصد تخفیف، با قیمت 5 هزار تومان و امکان استفاده از بسته آغازین 180 روزه تهیه نمایند.

همچنین افرادی که تمایل به خرید سیم­کارت دیتا دارند هم می­توانند این سیم­کارت را به همراه بسته­های آغازین بلند مدت 180 و یا 365 روزه و با تخفیف 50 درصد خریداری کنند.

جزییات این بسته­ها از طریق لینک قابل مشاهده است.

علاوه بر تخفیف­های ویژه مشترکین جدید، رایتل هدایای متنوعی نیز برای مشترکین فعلی خود در نظر گرفته است که بر این اساس برای تمامی مشترکین فعال رایتل (استفاده از سیم­کارت در بازه زمانی 12 تا 22 بهمن ملاک فعال بودن است) بسته اینترنت شبانه با حجم 10گیگابایت و اعتبار 7 روز فعال خواهد شد و مشترک می­توانند از ساعت 2:00 بامداد روز 24 بهمن ماه ساعت 8:00 صبح تا تاریخ 30 بهمن از این هدیه استفاده کند.

همچنین مشترکین فعلی رایتل می­توانند از تخفیف 20 تا 50 درصدی خرید مودم­های 3Gو  4Gرایتل در این ایام بهره­مند شوند و مودم­های دانگل و رای فای نسل 3 و 4 رایتل را خریداری کنند.

لازم به ذکر است هر مشترک تنها یک بار و از طریق مراجعه به سایت رایتل و بخش مدیریت حساب می­تواند حداکثر یک دانگل و یک مودم رای­فای خریداری کند که جزییات آن از طریق لینک قابل مشاهده است.

همچنین برای تمامی مشترکین فعلی و جدید کد راینواز رایگان ارسال خواهد شد و مشترکان می­توانند در صورت تمایل نسبت به فعالسازی آن اقدام نمایند.

نظر شما