نعمتی در گفت‌وگو با برنا:

مردم با شرکت در انتخابات یک "نه" بزرگ به تندروها می‌گویند

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۶:۱۷
کد خبر: ۳۷۰۹۷۱
مردم با شرکت در انتخابات یک نه بزرگ به تندروها می‌گویند
عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: 7 اسفند ماه قطعا مردم حضور پررنگی خواهند داشت و در سایه این حضور یک " نه " بزرگ به تندروها خواهند گفت.

بهروز نعمتی عضو فراکسیون رهروان ولایت در خصوص اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزرای برنا گفت : انتخابات در این دوره از اهمیت فراوانی برخوردار است.

بهروز نعمتی بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند لازم است همه در پای صندوق های رای حاضر شوند به نظر می رسد که مردم نیز به این توصیه گوش فرا دهند و سرنوشت خود را خود به دست گیرند.

وی افزود: 7 اسفند ماه قطعا مردم حضور پررنگی خواهند داشت و در سایه این حضور یک " نه " بزرگ به تندروها خواهند گفت.

نماینده مردم اسد آباد همچنین اظهار داشت: به نظر می رسد گرایش مردم بیشتر به سمت اعتدالگرایان خواهد بود چرا که تندروهای هر دو طیف آزمون خود را پس داده اند لذا لازم است مردم با یک حضور حداکثری اجازه ندهند افرادی به مجلس راه پیدا کنند که از جنس آنها نیست.

نعمتی در پایان گفت : هرچند شوق شرکت در انتخابات از همین امروز در نگاه مردم مشخص است اما باید به خاطر داشت چنانچه خدایی ناکرده این حضور کمرنگ باشد ممکن است بعد از شکل گیری مجلس جدید این حسرت باقی بماند که ای کاش شرکت می کردیم و افراد مناسب تری را انتخاب می کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز