مولاوردی در جمع خبرنگاران:

مردم پای اهداف انقلاب ایستاده‌اند

۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۰۹:۵۱:۲۳
کد خبر: ۳۷۲۱۵۸
مردم پای اهداف انقلاب ایستاده‌اند
معاون رییس جمهوری گفت: حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی می تواند برای دنیا این پیام را داشته باشد که مردم ایران هنوز پای شعارها و اهداف خود ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در جمع راهپیمایان 22 بهمن اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم حضور گسترده و پرشکوه می تواند برای دنیا این پیام را داشته باشد که مردم ایران هنوز پای شعارها و اهدافی که برای آن انقلاب کرده اند که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است ایستاده اند و حاضرند در تمامی صحنه ها حضور گسترده ای داشته باشند.

وی ادامه داد: قطعا زمانی تا رسیدن به شرایط حاضر طی شده و هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به تحقق آرمان ها و اهداف هایی که به خاطر آن انقلاب شکل گرفته داریم و ان شاءالله در 10 سال باقی مانده از اجرای سند چشم انداز 20 ساله بخشی از آرمان ها تحقق یابد.

مولاوردی درپاسخ به سوالی درمورد اولویت های مجلس آینده گفت: در این شرایط که آماده اجرای برجام هستیم باید در کنار دولت زمینه را برای اجرای برنامه های و سیاست هایی که بتواند اهداف دولت را در زمینه رونق اقتصادی، توسعه صادرات غیر نفتی و ایجاد فرصت های شغلی جدید تحقق بخشد فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز