اسماعیل کوثری در گفت و گو با برنا:

گورستان نیروهای ترکیه در سوریه آماده است

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۰۵:۲۲:۰۸
کد خبر: ۳۷۲۹۳۲
گورستان نیروهای ترکیه در سوریه آماده است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: احتمال کمی برای حمله ترکیه به سوریه وجود دارد، در صورت این تجاوز سوریه تبدیل به گورستان ترک ها می شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری درباره حمله زمینی عربستان به سوریه اظهار داشت: عربستان به همراه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی حامی تروریست هستند و با این اظهاراتشان حمایت خود را از  تروریست بر همگان آشکار می کنند، آنچه مسلم است منابع مالی عربستان رو به اتمام است به همین دلیل امکان ورود به جنگ فرسایشی دیگر همچون یمن را ندارد، و اگر اقدامی هم از سوی سعودی ها صورت بگیرد از طریق هوا خواهد بود و قطعا پاسخ این تجاوز دندان شکن است.

وی در مورد امکان حمله ترکیه به سوریه نیز بیان کرد: ترکیه دارای مشکلات متعدد داخلی است که مهمترین آن ها درگیری دولت ترکیه با مردم کرد زبان خود است. به نظر من احتمال کمی برای حمله ترکیه به سوریه و آغاز جنگ برون مرزی وجود دارد اما در صورت تجاوز، سوریه تبدیل به گورستان ترک ها می شود.

کوثری در ادامه درباره احتمال ورود نظامی امارات به سوریه نیز گفت: امارات در سوریه کاری از پیش نخواهد برد و کشور عربستان، ترکیه و امارات در صورت ورود نظامی به سوریه در باتلاق فرو خواهند رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز