فرمانده هوافضا سپاه پاسداران:

تل آویو در قد و قواره ایران نیست

۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۹:۵۵
کد خبر: ۳۷۳۵۸۴
تل آویو در قد و قواره ایران نیست
فرمانده هوافضا سپاه پاسداران کشور گفت: دشمنان به کمتر از نابودی نظام ما قانع نبوده و به این راحتی دست از سر ما برنمیدارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سردار حاجی زاده با حضور در جمع دانشجویان مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد که در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه گرد هم آمده بودند با بیان این مطلب گفت: مسیر غربی ها برای ما کاملا مشخص است و اینکه آنها تا کنون به جبهه انقلاب حمله نکرده اند نیز دلایل خاص خودش را دارد.

سردار حاجی زاده افزود: آمریکا گزینه های مورد نظر خودش علیه ایران را همچنان روی میز داشته و روی آن کار میکند، اما  عدم موفقیت آنها به هوشیاری و نگاه مسولین نظام برمیگردد.

فرمانده هوا فضا در پاسخ به سوال دانشجوی دیگری که پرسیده بود اگر ما به خودکفایی رسیده قرارداد  ایران و روسیه چه توجیهی دارد گفت: این اتفاق یک کار نیمه تمام است و به گذشته مربوط می شود و تصمیم گیری در خصوص آن هم به ارتش مربوط می شود.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص توانایی ایران در مقابله با تل آویو گفت: رژیم صهیونیستی در قد و قواره نظام نبوده، در عین حال امکانات پدافندی ما بقدری است که پاسخ خوبی به تهاجمات آنها بدهیم.

سردار حاجی زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا روسیه پس از 4 سال وارد جنگ در منطقه شده است گفت: اولا روسیه قبلا در این زمینه احساس خطر نمی کرد دوم اینکه حرکت توسعه گلبانه امریکا در منطقه منافع آنها را به خطر می انداخت.

سردار حاجی زاده با اشاره به دستاورهای جدید هوا فضای سپاه از حوزه ی موشکی یاد کرد و افزود: در این زمینه سالی نیست که دستاورد جدیدی نداشته باشیم، ضمن اینکه بهینه سازی، ارتقاها و موشک جدید هم از سایر دستاوردهای ما می باشد.

فرمانده هوا فضا در پایان گفت: در حوزه دریایی هم برای اواخر سال آینده موشک ضد ناو با برد 8 کیلومتررا بطور انبوه تولید خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز