جلودارزاده در جمع دانشجویان امیرکبیر:

اصلاح طلبان در انتخابات آتی حضور حداکثری داشته باشند

۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۵:۰۳
کد خبر: ۳۷۳۶۴۳
اصلاح طلبان در انتخابات آتی حضور حداکثری داشته باشند
عضو دفتر سیاسی و مسئول سازمان های حزب اسلامی کار، با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان باید در انتخابات آتی حضور حداکثری داشته باشند، گفت: اگر تلاش نکنیم و مشارکت حداکثری نداشته باشیم حداقل چهار سال دیگر منابع مان رفته است.

به گزارش گروه احزاب خبرگزاری برنا؛ سهیلا جلودارزاده روز یکشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر افزود: اصلاح طلبان باید با حضور حداکثری در انتخابات ، برای راه یافتن به مجلس تلاش کنند.

وی افزود: اگر تلاش نکنیم و مشارکت حداکثری نداشته باشیم حداقل چهار سال دیگر منابع مان را از دست می دهیم.

نماینده مردم تهران در مجالس پنجم، ششم و هفتم ، در بخشی از سخنانش با اشاره به حضور حداکثری زنان در انقلاب اسلامی ایران گفت: در آن زمان زن و مرد برابر بودند اما پس از انقلاب یک سری اصولگرای متعصب تلاش کردند نگرش به زن و مرد دوقطبی شود و سپس مساله جنس اول و دوم مطرح شد.

عضو شورای مرکزی خانه کارگر، اضافه کرد: بعد از این اقدامات سازمان یافته بود که تلاش کردند جلوی فعالیت زنان را بگیرند؛ این در حالی است که ما شاهدیم در زمان انقلاب، زنان در همه تحرکات حضور داشتند.

وی اضافه کرد: زن و مرد هر دو مخلوق خدا هستند و به جز تفاوت های کوچک جسمانی هر دو باید از حقوق مساوی برخوردار باشند و خداوند در روح هر دو دمیده است.

جلودارزاده افزود: زنان از ابتدای انقلاب تاکنون فعالیت های مختلفی داشته اند و همواره تلاش کرده اند نقش بسزایی در امور داشته باشند.

وی در بخشی از صحبت هایش با تاکید بر اینکه امام (ره) زمانی که متوجه شد بین دانشجویان دختر و پسر دیوار کشیده اند آن دیوار را دستور داد تا خراب کنند، افزود: زن و مرد باید آزادی های لازم را داشته باشند.

جلودارزاده در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر اینکه استراتژی اصلاح طلبان برای مجلس بعدی چیست، اظهار داشت: آنچه استراتژی اصلاح طلبان برای اداره جامعه است بر اساس تدبیر و عقلانیت است زیرا تدبیر و عقلانیت می تواند مشکلات را حل کند.

وی افزود: ما هیچ گاه نباید حتی یک قدم از اصولمان عقب بنشینیم.

 

نظر شما