علی اکبر ولایتی:

با اهمیت ترین موضوع در انتخابات مشارکت حداکثری است

۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۰:۳۱
کد خبر: ۳۷۳۶۹۱
با اهمیت ترین موضوع در انتخابات مشارکت حداکثری است
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشارکت حداکثری و حضور پُرشور مردم در پای صندوق های رای مهم ترین موضوع در انتخابات است و باید از هرگونه تفرقه جلوگیری شود.

به گزارش گروه سیاسی برنا؛علی اکبر ولایتی روز دوشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از مجموعه 11 جلدی کتاب تاریخ کهن و معاصر ایران زمین و جلد یکم دانشنامه فرهنگ و تمدن اسلام و ایران در پاسخ سوالی درمورد بُعد بین المللی انتخابات هفتم اسفند افزود: نگاه دنیا به انتخابات آینده این است که در جمهوری اسلامی ایران چه می گذرد، چرا که ایران پیشتاز کشورهای جهان سوم و جهان اسلام است .

وی ادامه داد: در حقیقت هسته مرکزی یک قطب جدید در دنیا در حال رشد است وهر تحولی از جمله انتخابات در ایران مورد توجه دنیای معاصر است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین اظهارداشت:دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در کنار هم داریم و همه نگاه می کنند که در این انتخابات چه اتفاقی می افتد.

ولایتی با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: این راهپیمایی نشان داد که همه مردم چه زن وچه مرد با گرایش های مختلف به حفظ انقلاب معتقدند چراکه انقلاب متعلق به مردم است.

وی تصریح کرد: اعتماد زیادی دارم که مردم با هجوم بر پای صندوق های رای می توانند بالاترین نمایش خود را از حضور اکثریتی در انتخابات نشان دهند وآنچه مهم است حضور گسترده مردم در انتخابات است و هرفردی را شورای نگهبان تایید کرده باشد اگر رای بیاورد مورد تایید است .

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره وحدت اصولگرایان نیز گفت:به نظرم همه باید حول یک محور باشند و به نظر می رسد که اتحاد ووحدت رمز موفقیت و باید از تفرقه جلوگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز