اشرفی‌اصفهانی در گفت‌وگو با برنا:

اولین ابزار اجرای برجام۲ حضور در انتخابات است

۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۸:۴۲:۵۱
کد خبر: ۳۷۳۷۸۸
اولین ابزار اجرای برجام۲ حضور در انتخابات است
رئیس رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری گفت: منظور رئیس جمهوری از برجام 2 حضور در انتخابات است که هرچه حضور مردم چشمگیرتر باشد، گام‌های موفقیت و پیشرفت کشور نیز استوارتر خواهد بود.

حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی رئیس رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری در خصوص برجام (2) به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری انتخابات می تواند کشور را چهار سال بیمه کند به گونه ای که دشمنان جرات نکنند چشم طمع به کشور بیندازند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات خبرگان و مجلس می تواند برجام 2 باشد اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشجویان اقدام به تسخیر لانه جاسوسی کردند که  امام خمینی (ره ) از این  واقعه به عنوان انقلاب دوم تعبیر کردند؛ بر این اساس می توان چنین نگاهی نیز به موضوع برجام داشت به این معنا که انتخابات را نیز می توان ابزار لازم برای اجرای برجام 2 و حتی خود برجام 2 دانست.

وی توضیح داد : همانطور که برجام یک، حل پرونده هسته ای و رفع موانع خارجی را به دنبال داشت برجام 2 نیز معطوف به مسائل داخلی و در جهت تکمیل برجام یک است که در حال حاضر، حضور در انتخابات از اهمیت ویژه ای در این زمینه برخوردار است .

اشرفی اصفهانی در پاسخ به این سوال که آیا برجام 2 تنها ختم به انتخابات است گفت: انتخابات مسئله مهمی است که می تواند کشور را در یک مسیر و ریل صحیح قرار دهد لذا آنچه مهم است این است که پس از برگزاری انتخابات، روی کار آمدن مجلسی پویا به منظور تکمیل برجام یک می تواند قوانینی را برای رفع موانع تجاری، اقتصادی وضع کند که به دنبال آن رفع رکود و معضل بیکاری را به دنبال خواهد داشت با این نگاه مسلما موضوع عمده در رابطه با برجام 2 در انتخابات نهفته شده است.

وی تاکید کرد:  انتخابات کنونی یک حرکت سیاسی است و یک رفراندوم است که مردم را در صحنه قرار می دهد اما آنچه از درون برجام دو بر می آید آن است که خواسته های مردم برآورده و مشکلات اقتصادی و رکودی اقتصادی رفع شود.

محمد اشرفی اصفهانی در پایان خاطرنشان کرد: محتوای برجام 2 رفع گرفتاری های مردم است که منشا آن تحریمی است که 10 سال گریبان گیر کشور بوده است که این انتخابات می تواند مردم را به هدف نزدیک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز