کولایی در گفت و گو با برنا:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات به اجرایی شدن برجام ۲ کمک کنند

۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷:۰۸
کد خبر: ۳۷۵۱۳۸
مردم با حضور حداکثری در انتخابات به اجرایی شدن برجام ۲ کمک کنند
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امیدواریم مردم با حضور حداکثری در پای صندوق رای در اجرایی شدن برجام 2 نقش بسزایی داشته باشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، الهه کولایی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری اظهار داشت: لیستی که از سوی شورای عالی اصلاح طلبان اعلام شد، بر پایه وفاق میان احزاب و شخصیت های ملی اصلاح طلب شکل گرفته و در این لیست شاخص هایی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی بااشاره به این لیست گفت: افراد در لیست اصلاح طلبان بصورت کامل ارزیابی شدند و از آنجاییکه چهره های شاخص اصلاحات رد صلاحیت شدند و استراتژی ما شرکت در انتخابات و حمایت از دولت برای پیش برد برجام 2 است، سعی کردیم با انتخاب از بین نامزدهای تعیین صلاحیت شده بپردازیم. ما این افراد را براساس پیشینه، رزومه و سابقه اصلاح طلبی و توانایی فردی- اجتماعی- سیاسی آنها انتخاب کردیم.

کولایی اضافه کرد : لیست نهایی اصلاح طلبان یک مقدار تغییر کرد زیرا می خواستیم این ائتلاف شکل بگیرد و به مردم برای انتخاب مناسب کمک کنیم. البته ممکن است، برخی افراد در این لیست کاملاً شناخته شده نباشند اما همه این افراد در نهادهای مدنی و اجتماعی مشغول فعالیت هستند و سابقه روشنی دارند و ما با قوت از نامزدهایی که انتخابات کردیم، دفاع می کنیم. امیدواریم این گروه برای اجرای قانون اساسی و برنامه اصلاحات گام بردارند و ائتلاف سال 92 را به یک گام دیگر به پیش ببریم.

وی درباره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات پیروزی اصلاح طلبان را تصمین می کند، زیرا اصلاح طلبان از مردم حمایت می کنند و امیدواریم مردم از این تلاش حمایت کنند و در پای صندوق رای و در اجرایی شدن برجام 2 نقش داشته باشند تا بتوانیم هرچه بیشتر خدمتگزار باشیم.

 

 

نظر شما