نماینده تشکلات کارگری:

دولت تدبیروامید سرزمین سوخته تحویل گرفت/ جامعه کارگری از دولت حمایت می‌کند/ امنیت شغلی را تامین کنید

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۷:۵۶
کد خبر: ۳۷۵۵۳۳
دولت تدبیروامید سرزمین سوخته تحویل گرفت/ جامعه کارگری از دولت حمایت می‌کند/ امنیت شغلی را تامین کنید
صادقی گفت: وی در پایان گفت: آقای رییس جمهور شما سرزمین سوخته را تحویل گرفتید و درآمد ارزی صفر بود ما نیز باید از شما حمایت کنیم و شما نیز تلاش کنید تا امنیت شغلی برای کارگران تامین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حسن صادقی نماینده تشکلات کارگری در همایش کارگران و آینده اقتصاد ایران با اشاره به مشکلات جامعه کارگری گفت: جامعه کارگری از ابتدا و زمان انتخابات در کنار دولت بوده است و با انتخاب مدیرعامل هوشمند در سازمان متعلق به کارگران همراهی با این قشر فراهم شده است. دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست خارجی توجه عظیمی به عرصه بین المللی داشته است و با این تلاش ایران در جایگاه خود قرار گرفت در حال حاضر برجام انتظار تولید دارد و قراردادها نیازمند ساماندهی  مطلوب است ما جامعه کارگری مشکلات دولت را می دانیم. دولت در سال 91، 110میلیارد دلار درآمد ارزی داشته که در سال 93 به 20 میلیارد دلار رسیده است اما امید به  تدبیر حضرتعالی داریم تا دست جامعه را بگیرید و به آن توانمندی اقتصادی ببخشید.

وی خطاب به رییس جمهوری گفت: در سه سال گذشته 65 درصد حقوق کارگران را افزایش دادید اما کارگران با این حداقل حقوق این میزان درآمد تنها پاسخگوی 12 و 13 روز  آنان است و ما شاهد شکاف 62درصدی در جامعه هستیم و امیدواریم که برجام این شکاف را پر کند. در حوزه تامین اجتماعی حدود 40 میلیون و 250هزار نفر را از صفر تا صد حمایت می کنید اما دچار مشکل هستیم. مطالبات سازمان ها از تاریخ سال 57 تا به امروز 110هزار میلیارد افزایش یافته است و اگر پیگیری نشود با بحران مواجه خواهد شد. افزایش حقوق در نظر گرفتید اما تامین بودجه فاجعه آور است و سازمان توان پاسخ به درخواست ها را ندارد بدانید تا پایان دوره  دوم ریاست جمهوری شما کارگران همگام و هم صدا با دولت خواهند بود و یک سانتیمتر عقب نیشینی نخواهند کرد و امیدواریم الطاف شما شامل حال کارگران شود.

وی در پایان گفت: آقای رییس جمهور شما سرزمین سوخته را تحویل گرفتید و درآمد ارزی صفر بود ما نیز باید از شما حمایت کنیم و شما نیز تلاش کنید تا امنیت شغلی برای کارگران تامین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز