لاریجانی در جمع مدیران صنایع و صنعتگران استان قم مطرح کرد

اتفاق نظر تمام مسئولان کشور برای ایجاد فضای تنفسی جدید اقتصادی

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۱:۰۸
کد خبر: ۳۷۶۹۹۶
اتفاق نظر تمام مسئولان کشور برای ایجاد فضای تنفسی جدید اقتصادی
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند آزمون بزرگی برای کشور است، گفت: تمام مسئولان معتقد به ایجاد فضای تنفسی جدید اقتصادی هستند تا کشور در تمام ابعاد توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی لاریجانی در جمع مدیران صنایع و صنعتگران استان قم انتخابات هفتم اسفندماه را مهم، تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز دانست و گفت: حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات زمینه‌ساز ایجاد دوره جدیدی در کشور است تا بوسیله آن وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه انتخابات پیش رو یک آزمون بزرگ برای کشور است، افزود: این موضوع هم برای دیگران می‌تواند درس آموز باشد و هم برای کشور مسیر جدیدی را برای توسعه اقتصادی مبتنی بر تولید و سرمایه‌گذاری ایجاد کند.

وی ادامه داد: تمام مسئولان نظام بر این باورند که در شرایط فعلی باید فضای تنفسی اقتصادی جدیدی را ایجاد کنیم که این مسئله نیازمند برنامه‌ریزی مدون و بلندمدت است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات هفتم اسفند با توجه به توافق هسته‌ای ادامه داد: در شرایط پسابرجام باید صنایع مورد حمایت جدی قرار گیرند و ما در این ارتباط از این حوزه و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز