با صدور پیامی انجام شد؛

دعوت حجت الاسلام شهیدی برای حضور در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۸:۲۷
کد خبر: ۳۷۷۲۳۹
دعوت حجت الاسلام شهیدی برای حضور در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی از ملت غیور ایران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران که همیشه در تمامی عرصه ها حضوری فعال و سازنده داشته اند دعوت کرد در انتخابات پیش رو پرشورتر از همیشه شرکت کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

امروزه مشارکت مردم در تصمیم گیری های سیاسی به عنوان یک متغیر مهم در روند پویایی جوامع انسانی مورد توجه است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خواسته های مردم برای اداره امور کشور از طریق انتخابات و در چارچوب آموزه های دینی و با مدل حکومت مردم سالاری دینی تحقق یافت.

ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی با پایبندی به ارزش های والای دینی و به تبعیت از حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره در تمامی عرصه ها و از جمله انتخابات که رویدادی مهم و سرنوشت ساز است، حضور داشته اند. به یقین در انتخابات هفتم اسفند همه مردم با حضوری پرشور و افتخارآفرین در حرکتی به یاد ماندنی به انتخاب نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواهند پرداخت و با آگاهی سیاسی عزم ملی خود را به نمایش می گذارند. چنانکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز فرموده اند: « آنچه در انتخابات بسیار مهم است، حضور عمومی مردم است؛ همه باید در انتخابات شرکت کنند، این یک وظیفه ملی است ».

اینجانب از ملت غیور ایران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران که همیشه در تمامی عرصه ها حضوری فعال و  سازنده داشته اند دعوت می نمایم در این انتخابات، پرشورتر از همیشه شرکت نموده و پایداری و اقتدار ایران اسلامی را به همگان نشان دهند.

سید محمد علی شهیدی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز