نهاوندیان:

مردم ایران در انتخابات ۷ اسفندماه، جهانیان را شگفت زده خواهند کرد

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۰:۴۳
کد خبر: ۳۷۷۳۱۳
مردم ایران در انتخابات ۷ اسفندماه، جهانیان را شگفت زده خواهند کرد
رییس دفتر رییس جمهوری با تشریح خدمات دولت و نظام اسلامی به مردم، تاکید کرد: مردم ایران اسلامی با خلق حماسه ای دیگر در هفتم اسفندماه، جهانیان را شگفت زده کرده و وحدت و انسجام ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، "محمد نهاوندیان" رییس دفتر رییس جمهوری عصر چهارشنبه پس از بازدید از سومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دهیاری‌ها و روستاهای استان تهران که در روستای قمصر شهرری برگزار شده است، گفت: مردم با استفاده از حق تعیین سرنوشت خودشان که تبلور آن شرکت در انتخابات و استفاده از حق رای است، نعمت مردمسالاری دینی را که خداوند به برکت انقلاب اسلامی به آنان عطا کرده است، قدر می‌نهند.

رییس دفتر رییس جمهوری، ملت ایران را ملتی قدرشناس توصیف کرد و اظهار داشت: مردم ایران همچنین با حضور پرشور خود در انتخابات هفتم اسفندماه ، به تداوم مسیر خدمت که راه اصیل انقلاب اسلامی است، رای خواهند داد.

نهاوندیان تصریح کرد: مساله امروز، دعواهای جناحی و جناح‌بندی‌های سیاسی نیست، بلکه مرزبندی ما مرزبندی اخلاق و بی‌اخلاقی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی یا بی‌توجهی به این آرمان‌هاست.

وی افزود: دولت تدبیر و امید به نمایندگی از ملت، مسیر افتخارآمیزی در مذاکرات عزتمندانه هسته‌ای با 6 قدرت جهان در پیش گرفت و توانست ضمن تثبیت حقوق هسته‌ای، زنجیرهای تحریم‌ها را به دست همان کسانی که این تحریم‌ها را وضع کرده بودند، پاره کند.

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: حاصل این پیروزی بزرگ ملت ایران آن است که امروز در منطقه‌ای ناآرام، ایران تکیه گاه امن و نقطه امید برقراری امنیت و آرامش در منطقه است.

نهاوندیان با اشاره به روزهایی که اقتصاد کشورمان ملتهب و وضعیت آن غیرقابل پیش‌بینی بود، ادامه داد: دولت تدبیر و امید به جای آنکه برای هر مشکل راه‌حل محدود و مقطعی ارائه کند به دنبال آن بود که با برقراری ثبات در اقتصاد، مسیر جذب سرمایه و توسعه پایدار اقتصادی را هموار کند.

رییس دفتر رییس جمهوری اظهار داشت: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در بعد بین‌المللی و کاهش نرخ تورم و ایجاد ثبات در داخل باعث شده است که امروز اقتصاد ایران به اذعان نهادهای مهم بین‌المللی، امیدبخش‌ترین اقتصاد نوظهور در جهان نام گیرد.

نهاوندیان تصریح کرد: این نتیجه تلاشی بود که از 2.5 سال پیش دولت یازدهم به آن همت گماشت و تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم به ثمر رسید و اکنون مردم در پای صندوق‌های رای حمایت خود را از مسیری که انتخاب شده و آرامش را برقرار کرده، اعلام حمایت خواهند کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری همچنین از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دهیاری‌ها و روستاهای استان تهران نیز بازدید کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز