مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد؛

بیش از ۱۹ هزار پرواز برای ایام نوروز اختصاص می‌یابد

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۸:۴۶
کد خبر: ۳۷۷۴۱۵
بیش از ۱۹ هزار پرواز برای ایام نوروز اختصاص می‌یابد
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از اختصاص ۱۹۵۰۰ پرواز برای ایام نوروز خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، رضا جعفرزاده اظهارداشت: پروازهای نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۴ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۵ ادامه می یابد.

وی ملاک ارزیابی عملکرد شرکت های هواپیمایی در ایام نوروز را رضایتمندی مسافران عنوان کرد و از شرکت های هواپیمایی خواست نسبت به سه محور پاسخگویی توصیه شده از طرف روابط عمومی این سازمان از جمله مسئولیت پذیری دفاتر طرف قرار داد در قبال بلیت های فروخته شده به هنگام بروز تاخیرات احتمالی، پاسخگویی روسای ایستگاه ها در داخل ترمینالها، پاسخگویی مدیران روابط عمومی و یا مدیران عالی شرکت ها به رسانه ها اهتمام لازم را داشته باشند.

جعفرزاده تصریح کرد: دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکتها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری برای ایام نورز نزدیک به ۱۹۵۰۰ پرواز برنامه ای و فوق العاده اختصاص داده که از این تعداد حدود ۶ هزار پرواز خارجی و بقیه داخلی است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه تقاضای شرکت های هواپیمایی برای دریافت مجوز پروازهای فوق العاده همچنان ادامه دارد پیش بینی کرد: تعداد پروازهای نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ الی ۱۴ درصد افزایش یابد.

وی از متقاضیان خرید بلیت هواپیما خواست نسبت به تهیه بلیت هواپیما از مراکز و سایت های غیر مجاز خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فروش بلیت خارج از نرخ ارائه شده توسط شرکت های هواپیمایی از سوی دفاتر خدمات مسافرت هوایی دارای مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشوری می توانند با دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت سازمان هواپیمایی کشوری تماس بگیرند.

 

نظر شما