جهانگیری:

آنچه که به صندوق‌های رأی می‌رود همانی است که اعلام می‌شود

۱۳۹۴/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۸:۴۶
کد خبر: ۳۷۷۷۰۷
آنچه که به صندوق‌های رأی می‌رود همانی است که اعلام می‌شود
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه انتخابات از نظر اجرایی بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مردم اطمنیان داشته باشند که مسئولان اجرایی انتخابات امانتدار رأی آنها هستند و آنچه که به صندوق‌های رأی می‌رود همانی است که اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه انتخابات خبرگزاری برنا،  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز پس از حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در وزارت کشور و انداختن رای خود در صندوق‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی از ساعات ابتدایی صبح امروز، اظهار کرد: همانطور که انتظار می‌رفت مردم ایران از نخستین ساعات آغاز رأ‌ی‌گیری حضور بسیار چشمگیری در سراسر کشور داشتند و بر اساس گزارش‌های واصله به وزارت کشور حوزه‌های رأی‌گیری از صبح امروز مملو از حضور مردم است.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران، مردمی بسیار ‌آگاه، دقیق و موقعیت شناس هستند، گفت: مردم ایران به درستی اهمیت حضور خود را در صحنه انتخابات کشور می‌دانند و می‌دانند که مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به چه میزان حائز اهمیت است.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه هیچ گاه در ایران رأی مردم نقش زینتی نداشته است، خاطرنشان کرد: رأی مردم همواره نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت کشور داشته است. آنها اطمینان دارند که با رأی خود می‌توانند بر سرنوشت کشور تأثیرگذار باشند.

جهانگیری گفت: ان‌شاءالله امروز از سوی مردم ایران حماسه بزرگ دیگری رقم خواهد خورد و ان‌شاءالله با حضور چشمگیر مردم پای صندوق‌های رأی شاهد تشکیل دو مجلس قدرتمند که حتماً پشتیبان خوبی برای مسئولان خدمت‌گزار کشور هستند خواهیم بود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با خوب ارزیابی کردن برگزاری روند اجرایی انتخابات توسط وزارت کشور، گفت: مقدمات برگزاری انتخابات بیش از یک سال پیش در وزارت کشور آغاز شد و امسال برای نخستین بار است که فرمانداران و مسئولان اجرایی انتخابات برای اجرای انتخابات آموزش دیده‌اند و از آنها آزمون گرفته شده است و آنها امروز به کارشان مسلط هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات از نظر اجرایی بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مردم اطمینان داشته باشند که مسئولان اجرایی انتخابات امانتدار رأی آنها هستند و همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند، آنها رأی مردم را حق‌الناسی می‌دانند که باید در مقابل آن به خداوند و ملت پاسخگو باشند.

جهانگیری در پایان تأکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که آنچه که به صندوق‌های رأی می‌رود همانی است که اعلام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز