حماسه ای که همچنان ادامه دارد؛

کسی که با بد اخلاقی به مجلس راه یابد قابل تحسین نیست

۱۳۹۴/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۸:۳۱
کد خبر: ۳۷۷۹۹۶
کسی که با بد اخلاقی به مجلس راه یابد قابل تحسین نیست
استاندار همدان گفت:بد اخلاقی ها نتیجه عکس می دهد و توصیه می شود که اخلاق را حفظ کنیم، کسی که با بد اخلاقی به مجلس راه یابد قابل تحسین نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد ناصر نیکبخت شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران گفت:مردم حضور خوبی در انتخابات داشتند و بنده قبلا نیز در همدان حضور مردم را در انتخابات دیده بودم اما حضور مردم در این دوره افزایش داشته است و این جای خوشحالی است.

وی با بیان اینکه همه اقشار در انتخابات شرکت کرده بودند، افزود: افراد مسن نیز در انتخابات حضور داشتند و در بین جمعیت مادران و پدران شهدا نیز دیده می شد.

استاندار همدان گفت: توصیه بنده به کاندیداها این بود که وقتی انتخاباتی در کشور با این آزادی و شرایط شفاف و سالم برگزار می شود اگر کسی بخواهد به آنچه مردم گفته اند معترض باشد کم انصافی و بی انصافی بوده چراکه همه چیز در سلامت انجام می شود.

وی با بیان اینکه بالای ۲۰ هزار نفر مجری انتخابات در استان همدان هستند، بیان داشت:  تهمت و شایعات پسندیده نیست و در دین اسلام نیز این کار مذموم و ناپسندیده است.

وی تک رای دادن را کار درستی ندانست و بیان داشت: مردم صاحب اختیار هستند و چرا از حقی که داریم استفاده نکنیم و باید از حق رای دادن استفاده کنیم.

استاندار همدان اظهار داشت: تا این لحظه حدود ۷۰۰ هزار نفر در استان همدان در انتخابات شرکت کرده اند و نزدیک به ۵۰ درصد مردم در استان همدان رای داده اند اما با سرعت آمار رای دهندگان در حال افزایش است و وقتی همه بافت های جامعه در انتخابات حضور پیدا کنند به طور قطع شرکت در انتخابات فراگیر تر خواهد بود.

نیک بخت اظهار داشت: احتمال دو مرحله ای شدن انتخابات وجود دارد.

وی در مورد پاسخ دادن دولت و مجلس به حماسه مردم در انتخابات گفت: پاسخ مردم کار سختی بوده و مجلس و مردم باید در کنار هم پاسخگوی مردم باشند و مردم و دولت باید فکرشان نزدیک به هم باشند و امیدواریم که فکرشان نزدیک به هم باشد تا پاسخ مردم را بدهند.

استاندار همدان در خصوص فعالیت رسانه ها در استان همدان گفت: هیچ رسانه ای نمی خواهد دولت و ملت خود را تخریب کنند و من رسانه ها را در انتقاد آزاد گذاشته ام.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز