هفتم اسفند؛ روز امید/

نهاوندیان: ازدحام نسبت به صبح بیشتر شده است/ نتیجه انتخابات تجلی اراده مردم و مورد احترام دولت است

۱۳۹۴/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۷:۱۰
کد خبر: ۳۷۷۹۹۹
نهاوندیان: ازدحام نسبت به صبح بیشتر شده است/ نتیجه انتخابات تجلی اراده مردم و مورد احترام دولت است
رییس دفتر رییس جمهوری گفت: ازدحام در حوزه های رای گیری نسبت به صبح نه تنها کم نشده بلکه بیشتر هم شده است.

به گزارش گروه انتخابات خبرگزاری برناف محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: همین الان که گزارش بیش از 10 استان را که برای من خواندند تا ساعت 20:20 دقیقه ازدحام در حوزه های رای گیری نسبت به صبح نه تنها کم نشده بلکه بیشتر هم شده است این نشانه بلوغ سیاسی و حضور همیشگی مردم در صحنه است.

وی همچنین ادامه داد: مردم دعوت رهبر معظم انقلاب را اجابت کردند و به شایستگی به این موضوع توجه کردند که در این لحظه برای نشان دادن انسجام ملی و حراست از امنیت کشور لازم است پای صندوق های رای بیایند و نشان بدهند نسبت به آینده کشور احساس مسوولیت می کنند امیدوارم این پیام بر امنیت کشور ما بیفزاید.

وی یادآور شد: با وجود شور حضور در صحنه و ازدحام جمعیت ما یک ارامشی هم داریم روال کار کاملا بر اساس قانون و مقررات بوده و کمترین مشکل در انتخابات گزارش نشده که خود این مساله نشان کارآمدی در اداره این پروژه بزرگ ملی است.

رییس دفتر رییس جمهوری با تشکر از فعالان سیاسی بیان کرد: با وجود شکل گرفتن رقابت جدی و اینکه فعالان سیاسی نظرات متفاوتی با یکدیگر داشتند همه به قائده بازی پایبند بودند و ما انتخابات قانون مندی داشتیم گرچه حضور در انتخابات ادامه دارد اما می توان با قوت گفت این انتخابات پیروزی بزرگ برای ملت ایران و رهبری نظا م است.

وی ادامه داد: در این شرایط که ما در منطقه این همه مشکلات امنیتی و تزلزل در ساختارهای سیاسی را شاهدیم اما در ایران با یک نظام منسجم روبرو هستیم.

نهاوندیان در انتها یادآور شد: چنانچه رییس جمهوری هم صبح اظهار داشت آنچه از صندوق های رای حاصل شد و ترکیبش توسط ملت رقم بخورد مورد احترام همه است که خود باعث احترام و همکاری دولت خواهد بود چون تجلی اراده مردم است ان شاالله فضایی پربار تر از گذشته در رابطه با همکاری مجلس و دولت  برای خدمت به مردم عزیزمان داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز