در گفت‌وگو با برنا تشریح شد؛

وزیر ارتباطات، پُست و فضای مجازی در انتظار مجلس جدید

۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۰۶:۱۳:۲۶
کد خبر: ۳۷۸۰۰۶
وزیر ارتباطات، پُست و فضای مجازی در انتظار مجلس جدید
واعظی گفت: باید قانون جدید وضع کنیم که مشخص کند فضای مجازی چگونه در بخش های مختلف حضور داشته و چگونه قانومند باشد که لازم است همکاری عمیقی میان وزرات خانه با مجلس به وجود آید، لذا به هر صورت نقش مجلس حداقل در مورد وزارت خانه ما بسیار تاثیر گذار است.

وزیر ارتباطات در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛در خصوص نقش مجلس در برنامه های دولت گفت: طبیعی است هر مجلسی که انتخاب می شود در همه وزارت خانه ها و همه شئونات کشور تاثیر گذار است.

واعظی ادامه داد:مسلما مجلس شورای اسلامی به دلیل اینکه وظیفش قانون گذاری است و این دولت نیز از روز اول اعلام کرده است مجری قوانینی است که در مجلس تصویب می شود از همین رو رابطه ی دو قوه از اهمیت به سزای برخوردار است.

وی افزود:از آن جهت که بسیاری از قوانین دولتی و اقدامات دولت باید به تصویب مجلس برسد بنابراین برای ما مهم است که مجلسی باشد که بتواند دولت را همراهی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت خانه لایحه ای دارد، تا بتواند پس از روی ما آمدن مجلس جدید آن را مطرح کند گفت : بله مساله ای که بسیار مهم است تعیین تکلیف پست است به این معنا که پست یک ارگان دولتی بماند  یا واگذار شود از سوی دیگر با توجه به اینکه شبکه های مجازی در همه شئونات مردم و حکومت تاثیر گذار است ما باید قانون جدید وضع کنیم که مشخص کند فضای مجازی چگونه در بخش های مختلف حضور داشته و چگونه قانومند باشد که لازم است همکاری عمیقی میان وزرات خانه با مجلس به وجود آید، لذا به هر صورت نقش مجلس حداقل در مورد وزارت خانه ما بسیار تاثیر گذار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز