تشکر لاریجانی از حماسه‌آفرینی مردم قم در انتخابات

۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۸:۱۳
کد خبر: ۳۷۸۳۱۳
تشکر لاریجانی از حماسه‌آفرینی مردم قم در انتخابات
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی حضور گسترده و باشکوه مردم استان قم در انتخابات را به رهبر معظم انقلاب، مراجع و مردم قم تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام علی لاریجانی خطاب به مراجع عظام، علما اعلام، جامعه محترم مدرسین، فضلا، طلاب عزیز و قاطبه مردم بزرگوار و با فرهنگ قم آمده است: خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به مردمی دیندار، باسابقه و اخلاق‌مدار را نصیب اینجانب کرد، حضور ارزشمند ملت بزرگ ایران در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بر قدرت و شوکت کشور و نظام افزود و بار دیگر کام دوستداران نظام اسلامی و سربلندی ایران را شیرین کرد.

در ادامه این پیام آمده است: این پیروزی‌ها از ثمرات انقلاب اسلامی به رهبری مرجعی بزرگ که یگانه دوران بود، محقق می‌شود که در این جا با تقدیم خالصانه‌ترین درودها به روح بلند آن عبد صالح خدا ادای دین می‌کنیم.

در این پیام افزوده شده است: نظام ولایت فقیه که حاصل مجاهدت‌ها و خون‌های گرانبهایی است که نثار آن شده با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی مقتدرانه تدوام یافت و امروز با عزت و شکوه در منطقه حاضر و کوشا است.

در این پیام تصریح شده است: لازم می‌دانم با عرض خالصانه‌ترین سلام‌ها به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) که صاحب اصلی این ملک و نظام است، از آحاد مردم با محبت قم که در انتخابات شرکت کردند، تشکر کنم و همچنین از مراجع بزرگوار، روحانیت معظم و همه اقشار عزیزی که از اینجانب حمایت داشتند، قدردانی کنم و برای تک تک آنها آرزوی سرافرازی، سلامتی و سعادت نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز