منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

اصلا به نمایندگی مجلس فکر نمی کردم

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۵:۱۷
کد خبر: ۳۷۸۵۸۸
اصلا به نمایندگی مجلس فکر نمی کردم
حمیدرضاحاج بابایی گفت: بنده به نمایندگی مجلس شورای اسلامی فکر نمی کردم و از امروز با تمام توان خود برای خدمت به مردم به کار می گیرم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم همدان در حسینیه بختیاریها گفت: مردم ولایتمدار استان همدان بار دیگر در عرصه سیاسی به خوبی درخشیدند و یک حماسه ای را رقم زدند.

 

وی با بیان اینکه اصلا به نمایندگی مجلس فکر نمی کردم، افزود: در دو سال اخیر مباحثی از جمله در پیش رو بودن مجلس و کاندیداتوری بنده بیان شده بود و این در حالیست که دنبال نمایندگی مجلس در همدان نبودم.

 

منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دیگر راحت و بدون شائبه با مردم همدان سخن خواهم گفت ، اظهار کرد: مردم دارای بصیرت بالایی هستند و همه چیز را تشخیص می دهند.

 

حاج بابایی بیان کرد: در ایام انتخابات بحث و گفت‌وگو در حالت رقابتی انجام می‌شود اما امروز رقابت تمام شد و باید بتوان نظام جمهوری اسلامی را کمک و تقویت کرد و باید دید در استان چه اقداماتی می‌توان انجام داد.

 

وی گفت: صادقانه کار تبلیغات را آغاز و در مکان های مختلفی حضور پیدا کردیم و از هفتم خرداد ماه سال آتی کار نمایندگی بنده آغاز و به مردم استان خدمت رسانی خواهم کرد.

 

وی ابراز داشت: در انتخابات معمولا سعی بر این است که با تمام وجود اخلاق رعایت شود و در ستاد انتخاباتی بنده فقط هزینه صرف پوستر و شام و ناهار ناظران در پای صندوق های رأی بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: انتخابات بزرگ ‌ترین آزمایش الهی است که نتیجه آن قدم گذاشتن به سمت انسانیت است و اهیتی که دوران انتخابات دارد کمتر از دوره چهارساله نمایندگی نیست.

 

منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات نشان داد که اخلاق بُرنده‌ترین تیغ است چراکه استان همدان ولایتمدار و اخلاق‌مدار هستند و انتخابات نشان داد هر چقدر بیشتر با اهل بیت(س) آشنا شویم مردم بیشتر از این اصول استقبال می‌کنند.

 

حاج بابایی تصریح کرد: انتخابات رنگ و بوی عاشورائی داشت و از امروز تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار میگیرم و به سمت و سوئی می روم که خدا و ائمه اطهار(ع) راضی باشند.

 

 ‎وی گفت: باید از فضای همدلی برای تقویت مجلس شورای اسلامی و خدمت رسانی بهره برد و از فضای حزبی و گروهی دوری جست.

 

وی خاطرنشان کرد: همه افراد در نقاط مختلف استان باید تلاش کنند تا با یکپارچگی  و وحدت اقداماتی که در گذشته انجام شده ادامه پیدا کرده و حرکت‌های جدید شکل گیرد تا استان به اوج خود برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز