عارف در پیامی با قدردانی از حضور پر شور مردم؛

۷ اسفند، در تاریخ سیاسی کشور بعنوان بلوغ سیاسی ملت یاد خواهد شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۳:۵۳
کد خبر: ۳۷۹۳۰۴
۷ اسفند، در تاریخ سیاسی کشور بعنوان بلوغ سیاسی ملت یاد خواهد شد
عارف نوشت: از 7 اسفند 1394 در تاریخ سیاسی این سرزمین حماسه حضور و 'بلوغ سیاسی' ملت یاد خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن کامل پیام محمدرضا عارف به مناسبت انتخابات 7 اسفند به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا محول الحول و الاحوال

ملت بزرگ ایران اسلامی، روز دیگری از تقویم را تبدیل به حماسه کردند. از 7 اسفند 1394 در تاریخ سیاسی این سرزمین حماسه حضور و 'بلوغ سیاسی' ملت یاد خواهد شد. حماسه شور و شعور مردم و تبلور مجدد اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران . پیروز این حماسه، تمامی مردمان ایران زمین هستند، همه مردم آگاه ، غیرتمند و وفادار به آرمان ها و ارزشهای انقلاب که با درک شرایط حساس داخلی و بین­المللی، با تمام وجود دل در گرو عزت و سربلندی ایران سرافراز دارند.

به روح بلند رهبر فقید انقلاب و شهدای سربلند میهن درود می­فرستم و لازم می­دانم از تمام کسانی که زمینه ساز این حضور حماسه ساز و چشمگیر شدند قدردانی کنم. از مقام معظم رهبری که با رهنمودهای حکیمانه خود، بخصوص دعوت از تمامی سلایق و تضمین سلامت انتخابات با 'حق الناس' خواندن رای مردم، باعث دلگرمی تمام بازیگران صحنه انتخابات شدند و همچنین از کلیه نهادهای برگزار کننده انتخابات به ویژه دولت محترم و شورای محترم نگهبان کمال قدردانی را دارم.

همچنین به طور ویژه از تمامی بزرگان و عزیزانی که با نگاه به آینده روشن و پر امید، اقدام به تشویق مردم و جوانان به خصوص اعلام حمایت از لیست 'امید' کردند، تشکر می کنم. از جوانان عزیز که همچون سایر صحنه های حساس انقلاب بویژه انتخابات خرداد 92، نقش اصلی را در ایجاد این شور و شعور و خلق حماسه بر دوش کشیدند، به طور خاص قدردانم که در ایام فاطمیه با حفظ حرمت ایام سوگواری بانوی بزرگ جهان اسلام، نشان دادند که خود پاسدار ارزش ها و حرمت ها هستند و ثابت کردند که نسل سوم و چهارم انقلاب ظرفیت بالای اعتماد نسل اول را دارند و هر قدم اعتماد و اعتقاد به توانمندی و تعهد ایشان، ده ها قدم از همدلی و همراهی و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.

از رسانه های گروهی و اصحاب رسانه که در حماسه 7 اسفند بسیار تاثیر گذار بودند و باعث شور انتخاباتی شدند تشکر و قدردانی می کنم.

مطمئنا' رای شما مردم بزرگوار به اعضای لیست 'امید' مسئولیت خطیری را متوجه ما می کند که باید دربرابر این وظیفه مهم و حساس به خوبی انجام وظیفه نمائیم. در این مقطع زمانی باید به رقابت های انتخاباتی پایان داد و ضمن تمکین به قانون تمام سعی و تلاش خود را به سرانجام رساندن وعده های داده شده به ملت بزرگوار معطوف کرد.

اینجانب و همراهانم در «لیست امید» قدردان و وام دار همه مردم و جوانان عزیز هستیم و فراموش نخواهیم کرد که این شما بودید که با درک شرایط حساس و به خصوص با تحمل و گذشت از مشکلات، یکی از حساس ترین و پرشورترین انتخابات تاریخ کشور را با حفظ آرامش و خویشتن داری برگزار گردید.

ضمن آرزوی توفیق برای تمامی منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی از درگاه ایزد متعال، از ایشان تقاضا دارم، رفتار درچارچوب قانون و اخلاق، گفتار بر مدار صداقت و تصمیم بر مبنای عقلانیت را سرلوحه تمام تصمیمات و اقدامات خود قرار دهند تا با همدلی و همزبانی همه کارگزاران نظام و با اتکا به توانمندی های موجود ، تحقق برنامه های پیشرفت و توسعه به ویژه رونق اقتصادی مبتنی بر مبنای اقتصاد مقاومتی تسهیل و تسریع شود و مسیر تحقق چشم انداز ایرانی آباد و پیشرفته هموارتر گردد.

با امید و توکل به خداوند متعال

محمد رضا عارف

دهم اسفندماه 1394

 

نظر شما