طی بیانیه ای اعلام شد؛

مقاومت فلسطین: کسی که حزب‌الله را تروریست بنامد، مسلمان نیست

۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۵:۱۵
کد خبر: ۳۸۰۳۳۱
مقاومت فلسطین: کسی که حزب‌الله را تروریست بنامد، مسلمان نیست
گروه های مقاومت ملی و اسلامی فلسطین تصمیم شورای همکاری خلیج فارس برای "تروریست خواندن حزب الله" را محکوم کردند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی از این تصمیم استقبال کرده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، جنبش جهاد اسلامی در فلسطین امروز چهارشنبه در بیانیه ای تاکید کرد: "ما به عنوان بخشی از مقاومت اسلامی تصمیم شورای همکاری خلیج فارس را محکوم می کنیم و بر این باوریم که این تصمیم، آتش اختلاف را شعله ورتر خواهد کرد و امنیت و ثبات لبنان و کشورهای منطقه را تهدید می کند".

جنبش جهاد اسلامی افزود: به رغم کشمکش های شدید و درگیری هایی که در منطقه وجود دارد، تاریخ حزب الله در درگیری با دشمن صهیونیستی و حمایت از مساله فلسطین و مقاومت فلسطین، سبب می شود تا همه کشورهای عربی را از اتخاذ موضعی هماهنگ با رژیم صهیونیستی در قرار دادن حزب الله در فهرست "سازمان های تروریستی" برحذر داریم.

در همین راستا، کاید الغول عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: تصمیم شورای همکاری خلیج فارس، به منزله ایجاد انحراف در روند مبارزه با دشمن و دامن زدن به تناقضات در منطقه است.

وی در گفتگویی مطبوعاتی از شورای همکاری خلیج فارس خواست تا این تصمیم نادرست و زیانبار خود را قبل از آنکه پیامدهای آن دامن همه را بگیرد، اصلاح کند، چرا که جز دشمن صهیونیست و دشمنان امت از آن سود نخواهند برد. 

جبهه خلق برای آزادی فلسطین (فرماندهی کل) به رهبری احمد جبریل هم در بیانیه ای ضمن مخالفت با تصمیم شورای همکاری خلیج فارس، آن را به شدت محکوم کرد و گفت: کسی که حزب الله را حزبی تروریستی بداند، عرب یا مسلمان نیست.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین ـ فرماندهی کل در بیانیه ای تاکید کرد که رأس فتنه و تروریسم، همان رژیم های مذهبی و طائفه ای خلیج فارس هستند که برای عمل به تصمیمات صهیونیست ها، ریختن خون عربها و مسلمانان را مباح می دانند.

"دلربا"ی حاکمان خلیج فارس، از تصمیم شورای همکاری استقبال کرد!

تزیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم اشغالگر از تصمیم کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر تروریست خواندن حزب الله استقبال کرد و این تصمیم را "مهم و دقیق" خواند.

روزنامه صهیونیستی "جروزالیم پست" نیز با استقبال از این تصمیم، تاکید کرد که "این مساله، فشارها بر حزب الله را که نقشی اساسی در پیروزی های ارتش سوریه علیه مخالفان ایفا می کند، بیشتر خواهد کرد".

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز