پیام تسلیت روابط عمومی ارتش به مناسبت رحلت آیت الله واعظ طبسی

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۷:۰۵
کد خبر: ۳۸۰۹۳۶
پیام تسلیت روابط عمومی ارتش به مناسبت رحلت آیت الله واعظ طبسی
به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله واعظ طبسی، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن پیام بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی، نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی موجب تاسف و تالم فراوان گردید. آن مرحوم عالمی فاضل و وارسته بودند که در طول حیات پر برکتشان و در مسئولیت های خطیر و مناصب گوناگونی که برعهده داشتند؛ هر آنچه در توان داشتند را برای شناساندن مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (سلام الله علیهم اجمعین)به کار گرفته و با نگاهی عمیق و الهی و مدیریتی عالمانه؛ افتخاری برای جهان تشیع، عالمی مجاهد و یار صادق انقلاب بودند.

آن مجاهد فرزانه و ولایی در دوران مبارزات علیه رژیم ستمگر ظاغوت، با تحمل شکنجه‌ها و زندان‌های طاقت فرسا، از هیچ تلاشی در جهت حمایت از راه امام راحل دریغ نکردند و در دوران پس از پیروزی انقلاب، تا پایان عمر پربرکتشان منشاء خدمات شایان و تاثیرگذاری به نظام اسلامی بودند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران درگذشت آن عالم مجاهد و فرزانه را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، خانواده بزرگوار ایشان و ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم مغفور علو درجات و همنشینی با اولیاء الهی را از درگاه احدیت مسئلت می نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز